Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp. Kan ikke indberette moms

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt af et problem jeg har haft så travlt jeg ikke har fået indberettet moms inden fristen det er min første gang jeg skulle og nu kan jeg ikke komme ind. Jeg har været inde og vælge alle de rettigheder jeg kan inde på virk. Hvad kan jeg gøre? Vil jo gerne undgå at spørge skat da jeg højst sandsynlig får bøde for for sent indberetning

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de altid og helt automatisk gav bøde for for sen indberetning, så gjorde det nok ikke nogen forskel, om du ringede eller ej. Så skulle deres system nok "sige til".

Mit råd ville netop være at kontakte SKAT hurtigst muligt og sige, at du er blevet opmærksom på fejlen og hvordan du kan rette den. Jeg har hørt om flere, der er sluppet for bøde eller videre tiltale, fordi de har skyndt sig at tage kontakt og sørge for at løse problemet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

conradzi:
Jeg har været inde og vælge alle de rettigheder jeg kan inde på virk

Moms indberettes på SKATs hjemmeside - forstår ikke hvad det har med virk at gøre?  

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står på skats hjemmeside når jeg trykker indberet moms at hvis jeg ikke kommer videre ind kan det skyldes at jeg ikke har de rettigheder der skal til for at indberette moms. Og det ændre man inde på virk.dk og derinde har jeg sat flueben i alle.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det går jeg jeg stærkt ud fra. Ham jeg betalte for at oprette selskabet fik også besked på at moms registrere mig

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan let se om du er momsregistret - det fremgår af registreringsbevis og du kan også gi et CVR nr så kan det let checkes. Hvis du ikke er, så forklarer det hvorfor du ikke kan indberette. moms er ikke automatisk del af registrering af IVS f.eks. og mange selskabsstifterselskaber har det separat og med separat pris, så gå ikke ud fra noget - for du kan skulle bagud registrere hvis du har faktureret med moms og ikke er registreret

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er meget ofte problemer med SKAT's systemer, og i en grad - så det meget vel kan være derfor du ikke kan momsangive.

Der er tilsvarende store problemer med at indberette årsregnskaber, hvorfor SKAT da også for nogle måneder siden, udvidede afleveringsfristen med 14 dage.

Jeg tror desværre det fortsat er tekniske problemer der ligger til grund.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)