Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Savner ideer, måske kan I hjælpe mig på vej

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I efterhånden lang tid, har jeg været i tænkeboks..

Jeg er dagplejer (selvstændig i privat ordning) og elsker at arbejde hjemme, men arbejdet bliver mere og mere krævede, så jeg vil nye veje.

Ved siden af har jeg www.bybedsted.dk som er en lille hobbyforretning.

Jeg sælger en smule, men det er svært at finde tid til at lave lager og folks ønsker er ofte ikke dem på billederne - og de vil ikke vente på, at tingene bliver produceret.

Hvad pokker skal jeg? 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tjah... hvad du skal kan du vel kun selv finde ud af, det er jo ofte et personligt valg om hvad det er du brænder for.

Når det gælder din hobbyforretning, og at det du har problemer med er at folk ikke vil vente, så tror jeg at det skyldes at du ikke kommunikerer præcist nok på siden. 

Hvis det du laver er håndlavede og personlige ting, så bør du nok slå lidt mere på det. Her tror jeg at du skal glemme alt op at forsøge at bygge et lager op, og i stedet benhårdt satse på og fortælle at det man får hos dig er unikke og personlige/håndlavede ting - gør du det så gi'r det lidt sig selv at der er ventetid - men kommer man ind fordi man har søgt på f.eks "køb tøj online", så forventer man jo også at du har lager og kan leverer med det samme

//Morten

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du selvfølgelig helt ret i, men jeg savner ideer indenfor noget jeg kan og som har min interesse og er gået helt i stå.

God pointe omkring hjemmesiden, tusind tak :-)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye veje er altid svært, hvis ikke lige man sidder med DEN idé.  Prøv evt. sætte dig ned og lavet en liste med kompetencer, interesser etc. Så kan det være der kommer en solstråleidé til dig ;) 

Jeg tænker umiddelbart, at hvis du stadig vil arbejde med børn, kunne noget selvstændig "legetante" måske være sagen. Dagplejere, inst. og andre kan booke dig til at komme og give pædagogiske indspark til nye lege, muligheder, kreativt arbejde etc.  Giver det overhovedet mening det her? 

Hvad med syskole/kurser? 

Jeg giver Morten helt ret i forhold til din shop. Mere fokus på unikke og specielt designede produkter. Tag evt. billeder af dit arbejde og lad det være inspiration. :) 

Jeg ønsker dig held og lykke med din nye vej! 

/Anita 

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine ideer.

Desværre er der så mange besparelser, at det ikke vil blive bruge kommunalt og i det private oplever jeg ikke villighed til at betale for den slags desværre.

Selv har jeg tænkt i noget rådgivning/vejledning, men kan ikke helt finde vinklen og er ikke uddannet pædagog.

Jeg kan sagtens se jeres pointe omkring hjemmesiden og vil arbejde i den retning, det er måske nok det jeg har savnet, en tydelighed, tak :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er afklaret omkring dit job og at du ønsker at stoppe synes jeg det bedste er at skrive ned hvad du kunne tænke dig og derefter prøve at beskrive hvordan det skal løbe rundt? Hvad er indtjeningsgrundlaget og hvad skal du helt pragmatisk gøre for det indfries?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nød til at gøre det glidende og finde et andet indtægtsgrundlag.

! april går jeg ned i børnetal og på den anden side af nytår skal resten af gruppen skiftes ud, så her er det oplagt at stoppe.

Derfor håber jeg at kan overlappe, desværre er min mand blevet uden arbejde..

Jeg har en del netværk indenfor strik og en ide om weekendophold er startet i mit hoved, måske noget med lidt undervisning/foredrag og tid til strik. En del arrangementer efterlader netop ikke meget tid til det. Men "bare" underholdning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en af de ovenstående skriver. Hvad med at lave kurser i det du er god til? Eller gå all-in på din side og få lavet en webshop, hvor du kan sælge dine produkter til dine kunder. Både "standard" produkterne, men også få lavet funktion sådan at du kan sælge skræddersyede produkter til de kunder der ønsker dette. Håber dette hjælper dig lidt på vej. Det er altid sjovt, at drive sit eget, men hårdt i starten, da indtægterne kan være svigende. 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for sparket, jeg har netop fået et møde i stand med en omkring lokaler til undervisning, tak :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)