Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

navneforslag til klinik

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det okay. Jeg forstod dine forslag Millalot (:

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror godt personen kunne se, at det var en stavefejl? Så rolig nu.... Det ikke alle der staver godt.. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirstine Holm:

Gode forslag Mathias, tak 

Det var så lidt ;)

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

slapaf.dk / slapaf.nu

care4u.dk

restituer.nu / restitution.nu

synes ikke selv det er super- jeg ville nok vælge noget mundret, som fortæller en god historie med afsæt i dig - og dine tanker. Men så skal jeg vide lidt mere om hvad du vil udover at du vil skille dig ud. 

Hvis du er interesseret, så vil jeg gerne hjælpe op med tekst til evt hjemmeside og brochure mm. Da jeg selv prøver at komme i gang som tekstforfatter

Jeg ville gøre det særdeles billigt bare for at komme i gang. 

Jeg kan kontaktes på tbkrogh@hotmail.com - og jeg er hurtig til at svare/levere.

Vh Thomas

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg glad for du gjorder. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasKrogh:

slapaf.dk / slapaf.nu

care4u.dk

restituer.nu / restitution.nu

synes ikke selv det er super- jeg ville nok vælge noget mundret, som fortæller en god historie med afsæt i dig - og dine tanker. Men så skal jeg vide lidt mere om hvad du vil udover at du vil skille dig ud. 

Hvis du er interesseret, så vil jeg gerne hjælpe op med tekst til evt hjemmeside og brochure mm. Da jeg selv prøver at komme i gang som tekstforfatter. 

Jeg ville gøre det særdeles billigt bare for at komme i gang. 

Jeg kan kontaktes på tbkrogh@hotmail.com - og jeg er hurtig til at svare/levere.

Vh Thomas


Jeg er ambitiøs og målrettet person, som gerne ville starte sit eget massagefirma. Jeg er sportsmassør og skal læse til fysioterapeut, så fokus er mest på klienter med sportskader eller sportsfolk. Ved ikke lige mere hvad jeg skal skrive om mig selv. Jeg kunne godt tænke mig noget som er sigende, men måske også lidt sjovt f.eks. som avminarm. Men tak for forslag Thomas (:

Og tak dit tilbud, måske noget jeg kan benytte mig af senere, men først skal jeg lige finde et navn (:

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Millalot:
Det jeg glad for du gjorder. :-)

Wink Gad vide om det var en stavefejl eller en slåfejl, eller noget helt tredie ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)