Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dankortterminal plus modtage betaling fra dankort, visa, mastercard

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ved at undersøge mulighederne, når man skal åbne fysisk butik og kunne tage imod dankort, visa og mastercard. (er ikke interesseret i løsninger, som f.eks. izettle, hvor man ikke kan modtage rent dankort)

Terminalen skal være mobil så den kan tages ud til kunder, og de kan betale der. Så har selvfølgelig også behov for simkort og dataabonnement.

P.t. er billigste løsning, jeg har fundet frem til, Nets easybizz til 250 kr om måneden eksklusiv moms. Inkluderer leje af selve terminalen, support, sim, data, software/gateway og kan tage de ønskede kort. Eneste minus er bindingen i 3 år. Hvis ikke man vil bindes kan jeg se, at dk-online har en tilsvarende pakke til 299 kr om måneden eks moms.

Er I andre kommet frem til billigere alternativer?

 

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke selv undersøgt priserne.

Men jeg ved at vi ude på vores gokart bane har købt en terminal kontant, da det dengang så ud til at være det billigste løsning.

Vær lige opmærksom på at der kommer nye regler for terminaler i 2017 (eller er det 2018?) som betyder at mange af de gamle terminaler ikke længere må bruges.

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart så ser det ud til kun at koste ekstra 100 kr eks moms pr mnd at leje maskinen, når man også køber sim-kort, data, service, software/gateway m.v. med samtidig som man også ville skulle have haft, hvis man havde ejet terminalen fra starten af.

Så den terminal jeg har mulighed for at købe til 4500 + 1200 kr i ejerskifte vil tage en del tid at blive betalt hjem. Og til den tid er der nok kommet andre geniale løsninger på markedet.

 

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot et forslag: Kig på MobilePay - du kan få en virksomhedsløsning for 0,- kroner - og skal ikke spekulere over hvilke kort kunderne betaler med. Der er for nuværende næsten 900.000 danskere har taget denne løsning til sig - så det er snart alle der har brug for at handle online eller fysisk. Jeg spår faktisk MobilePay til at blive fremtidens betalingsløsning, der udkonkurrerer rigtig mange betalingskort. Og snakker vi unge mennesker, er anvendelsesgraden næsten 100%...

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at man får det meget svært hvis man kun tager mobilepay, der er så mange begrænsninger, og at 900.000 dansker har oprettet en mobilepay konto betyder ikke at der er nær så mange som bruger det.

Men mobil betaling er på vej, vi er bare ikke så langt endnu at man kan undvære at tage imod kort.

Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maton.

Jeg har selv erfaring med DK-Online. De er et super seriøst firma, og deres løsninger fungerer perfekt. Jeg drev på et tidspunkt Webshop og havde også dage med fysisk salg fra forskellige lokationer, og deres mobile løsning har altid fungeret perfekt. 

Mvh Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige lavet en aftale med nets selv med leje af mobil terminale inkl. Dankort, visa,mastercard.

pris 189kr pr med inkl psam kort abonnement .

https://www.terminalshop.dk

og det virker så glem alle de andre .

steen

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Jeg er ikke helt enig med dig, og kan konstatere at flere og flere efterspørger mobilepay i det fysiske handelsliv. Selv midaldrende (som jeg selv) og ældre mennesker har fundet ud af hvor nemt det er - så jeg tror faktisk at det indenfor meget kort tid kan blive en alvorlig udfordring for kort-udbyderne...

Nuvel - kortene skal stadig udbydes, men kortene registreres så istedet i mobilepay-universet, og dermed kan alle de små butikker (og store - kig Bilka, Kvickly, Netto, alle supermarkederne) tilbyder mobilepay - og det salg er mildest talt eksploderet. Hertil kommer kiosker, cafeer - you name it - og mobilepay er da også en genial løsning (som iøvrigt er på vej godt ud i udlandet - du kan betale med mobilepay på udvalgte steder i bla. New York - og en del steder på østkysten) - så mon ikke det går?

På cafeer og restauranter er det meget udbredt, og især fordi f.eks. 2 kvinder der har været ude og få en sandwich sammen, let kan splitte regninger mv. via mobilepay. Ved at bruge traditionelle kort, skal den ene idag betale regninger, og så kan den anden overføre sin betaling. Med mobilepay kan man gøre det på stedet...

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Da firmaet som terminalen skal bruges til blandt andet vil have en stor andel ældre kunder, vurderes mobilepay ikke tilstrækkeligt. Også derfor ønsket om rent dankort.

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dk-onlines priser ser dog ud til at være lidt højere end nets. Fordelen er så dog at dk-online ikke har den lange binding.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)