Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opbygning af hjemmesider

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville høre jer af om der måske ikke er et program der kunne gøre det lettere og hurtigere angående at bygge en hjemmeside op, i stedet for at sidde og kode

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Apptimize Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du betragter WordPress som at skulle kode. Det er forholdsvis enkelt at sætte op, men kræver dog lidt tilvænning hvis du aldrig har sat en hjemmeside op med WordPress. Der er et hav af gratis plug-ins så du kan få de funktioner på din side, som du har bruge for. 

Skal det være endnu lettere, så prøv de såkaldte WYSIWYG-hjemmesidebyggere (What-You-See-Is-What-You-Get): Wix.com, Weebly.com eller Foursquare.com - det bliver ikke lettere at sætte en superflot hjemmeside op.

Jeg ved at Wix tilbyder at du kan lave en side 100% gratis - og det bliver den ved med at være, hvis du accepterer, at der er en Wix reklame på siden. Det koster - temmelig meget - at slippe af med de reklamer, ligesom alle plug-ins koster. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en wordpress side selv Men det kan jeg ikke finde ud af. har prøvet at se om jeg kunne download wordpress, men det virker heller ikke da den ikke vil gå ind for at oprette på siden, så må bare kode tingene i stedet for, selv om det bliver meget dyrt, at sælge det så. troede godt at man kunne få en program der gjorde det lidt lettere og hurtigere. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan snildt hjælpe dig med at sætte en hjemmeside op. Hvis det er vil jeg gerne lære dig hvordan du gør det, så du ikke skal betale mig. Det kan vi også godt finde ud af. Det er overhovedet ikke et problem.

Send mig en mail på Kasper@sedia.dk - så vender jeg tilbage med et mødetidspunkt over Skype. Nok engang i næste uge. Hvis du bor i Varde eller omegn, så er du også velkommen på mit kontor i Varde.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du har et webhotel, så tilbyder de fleste one click installation af wordpress også er hurtigt i gang med det samme via få skridt.

Det vil nok være det nemmeste.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

wordpresss er nok det nemmest , selv om du har problemer så spørg bare når der er problemer selv om nogle måske synes det er mystiske problemer de ikke forstår der er problemer men lære af sine fejl , desuden findes jo også wp-danmark.dk/forum hvor kan spørg om hjælp og man kan jo prøve og prøve man lære til sidst af sine fejl man gør

der er flere guider på nettet omkring wordpress læs dem så lære man også noget  en af dem er denne her nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

har en side i wordpress osv, arbejder ikke på den mere Gået over til at kode i stedet for, fordi jeg mener at jeg har nogle ideer til nogle nye designs der skal. på markedet men det er bare svært og kode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

angående php kodning forstår jeg ikke noget af, jeg hader php da jeg ikke forstår hvordan man skal kode koderne, da der ikke er en fil der hedder html for at rette i koderne få jeg intet ud af det, og det vil tage alt for langtid at lære og kode php

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:
angående php kodning forstår jeg ikke noget af, jeg hader php da jeg ikke forstår hvordan man skal kode koderne, da der ikke er en fil der hedder html for at rette i kodern

FIlerne har som regel bare endelsen .php i stedet for .html - men du kan da "nøjes" med at lave hjemmesiden i html først - nu hvor du ikke er vild med kodning, WordPress og PHP :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

:) ja wordpress kan jeg slet ikke finde ud af overhovedet og det der gør det sjovt det er, at siden er på dansk :) ja holder mig også til html css css3 osv 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)