Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate projekt: Visning af prissammenligninger. Hvad er bedst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Til mit første Affiliate projekt har jeg brug for jeres input, både dem der ejer webshops men også som forbrugere.

Der er tale om en side med prissammenligninger og her er jeg kommet frem til 2 måder at gøre det på ud fra mit søgning på nettet.

1)      Vise priser både fra danske men også udenlandske webshops dvs. samlet hvor den viser hvor man kan man finde dette produkt billigst. Hvad synes i om det?

2)      At opdele priserne i 2 faner hhv. priser i Danmark og priser i udlandet sådan som Pricerunner gør?

Der er tale om en enkelt produktgruppe som et eksempel kunne det være smartphones og ikke alle elektroniske produkter

På forhånd tak

 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Apptimize Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg ligeglad om det er løsning 1 eller 2, men for mange kan det være en forhindring hvis en vare skal hjem fra udlandet. Derfor vil løsning 2 måske være den mest brugervenlige.

Hvis Pricerunner gør det, er det nok også fordi de har de bedste erfaringer med den opdeling :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som forbruger vil jeg gerne se priser fra Danmark som standard og så have en box med en knap hvor der kunne stå: "Vi har fundet 3 udenlandske webshops som er billigere, priser fra XXX,- spar XX,- VIS UDENLANDSKE WEBSHOPS" og så sørge for at vise leveringstiden tydeligt. Lidt som Momondo der foreslår nærliggende og billigere lufthavne.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:

Personligt er jeg ligeglad om det er løsning 1 eller 2, men for mange kan det være en forhindring hvis en vare skal hjem fra udlandet. Derfor vil løsning 2 måske være den mest brugervenlige.

Hvis Pricerunner gør det, er det nok også fordi de har de bedste erfaringer med den opdeling :)

Hej Brian

Tak for dit svar

Det giver mening at dele det op hhv. danske priser og udenlandske priser

Vil gerne have at siden skal fremstår troværdig og trygt for forbrugeren.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg og et par dygtige udviklere har udtænkt og udviklet et koncept,forretningsmodel, teknologi go-to-market model for produktsøgemaskiner. Dette er baseret på mange års praktisk erfaring med udvikling og drift af produktsøgemaskiner. 

Mine umiddelbare kommentarer er flg.
1. Ren prissammenligning er grundlæggende uinteressant. Du skal tænke produktguide først.
2. Forbrugerne rules, så du må for alt i verden ikke overveje politiske hensyn til danske webshops, så taber du før eller siden til anden tjeneste

Herudover har vi udtænkt en række andre "dogme"-regler for produktsøgemaskiner, som jeg gerne deler med dig hvis du sender mig en pb.

Vh Ulrik 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)