Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har startet mit eget vinduespudser firma. Siden hedder http://topvinduespuds.dk jeg kan ikke finde min side når jeg skriver site.topvinduespuds.dk, selvom jeg har tilmeldt den til Google. Er der nogen der ved hvor lang tid det tager?

Desuden har jeg prøvet at dele flyers ud i mit område. Når jeg deler 1000 ud, så får jeg 1 kunde. Tænker måske det er ret dårligt! :/. Er der nogle gode fif. Tænker at man ikke skal ramme den dag der kommer reklamer, så den ikke ryger ud sammen med alt det andet.

Hjælp modtages meget gerne!!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville starte med at se lidt på din hjemmeside. Noget du bør følge op på eller tilføje

- Der er flere udfordringer med dit layout, det har jeg lige vedhæftet et par billeder af :-)
- Så ville jeg sætte et billede ind under "Om os", så man får et indtryk af hvem i/du er.
- Så står der intet om jeres priser overhovedet, det behøver ikke være uddybende, men evt. et par eksempler.
- Hvor i landet høre i til, kan hverken finde det på jeres hjemmeside eller på jeres facebook side. Mangler også en mailadresse på "kontakt" siden, ikke alle benytter formularen.
- Så generelt lidt mere om firmaet og hvad i kan.

Det var lidt til at starte på med hjemmesiden :-) 

Mvh
Lasse 

Fra Glostrup
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Fra  7it Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mit meget sene svar! Site: det var helt sikkert det jeg gjorde galt. Tusinde tak for hjælpen!

Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for din meget fine kritik af min side. Jeg kan godt se der er en del der kan ændres på min hjemmeside, det gik nok lidt stærkt. Grunden til at jeg ikke har skrevet adresse, fordi det er min privat adresse, så den har jeg ikke lyst at dele. Tak og jeg vil se om jeg kan få ordnet den side, så jeg kan være den bekendt.

:)

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige prøve at hjælpe dig lidt, jeg er selv vinduespudser og jeg falder over bemærkiningen at du ikke vil skrive din adresse på hjemmeside og derfor går jeg ud fra du heller ikke inkludere den på din reklame?
I det tilfælde fremstår du langt mere utroværdig, du skal se tingene fra dine potientelle kunders side og spørge dig selv som kunde: hvorfor skal jeg ringe og gove ham min adresse når ikke vinduespudseren giver sin?

Den her branche handler om troværdighed og ærlighed, du skal ind og omkring andre mennekers privatsfære, du må give noget den anden vej.
Jeg har altid haft min adresse på hjemmeside og reklame uden problemer.
Jeg synes også det lyder af lidt hvis du kun får en kunde ud af 1000 Flyers, er det lig med en henvendelse eller for du flere henvendelser men får ikke lukket en aftale?
Der er stor forskel nemlig.
På 1000 flyer har jeg i gennemsnit fået 10-30 kunder afhængig af område, og jeg er ikke billigst, ej dyrest.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)