Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VOIP, udenlandsk telefoni til DK/UK og ASEAN.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ledt efter nogle poster omkring VOIP til udlandet. Mærkværdigtvis har jeg ikke været i stand til at finde noget der matcher min udfordring, og det kan jeg næste ikke tro er rigtigt.

Jeg vil drive min danske virksomhed næsten udelukkende fra udlandet, uden for EU.
Jeg vil oprette to telefonnumre, et dansk og et UK, som jeg vil modtage ingående opkald på.
 
Mit problem er midlertidigt at jeg vil have en del opkald til DK og UK, både mobil og fastnet. Desudover skal jeg bruge en masse minutter til fastnet i ASEAN landene og Sri Lanka - altsammen helst ubegrænset, men 1500-3000 minutter kan nok også gøre det.

En blanding af en af Vonage´s planer (https://www.vonage.co.uk/home/call-plans/plans/) og lidt Skype, var tæt på den ideelle løsning. Desværre kan Vonage bare ikke levere uden en "boks" og en fastnet telefon uden for UK. Derfor er det ikke løsningen, da det skal kunne fungere uden en fastnet og ekstra hardware. Det skal virke via en softphone på computeren og en bredbånd forbindelse. Alternativet vil måske seatel, men det mangler en del for at kunne imødekomme det jeg står og skal bruge.

Jeg har kigget rigtig meget rundt omkring, men Vonage var det tættest jeg kom på noget jeg fandt godt nok og til en god pris. SIP serveren må meget gerne være i Sydøstasien, men det er en mindre detalje her og nu.

Er der andre her på siden der har erfaringer de kan dele? Gode råd vil blive tage imod med kyshånd.

Mvh.

Oliver

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dual sim og anvender comtalk som dansk SIP, hvilket fungerer OK.

Et alternativ kunne være en service som Skype, hvor du kan få lokale numre.

Hører gerne hvad du finder ud af. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 26. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svaret.
Jeg vil bestment undersøge det nærmere.

Det ægrer mig bare så meget, at Vonage ikke kan levere uden alt muligt hardware, som skal stå et sted i UK.

For 15.5 pund, plus prisen for et dansk skype nummer, ville jeg have dansk og UK nummer fra udlandet. Samt gratis opkald til mobil og fastnet til DK, Thailand og Indonesien - Malaysia og Singapore dækket via gratis opringer til fastnettet .
Derfra ville de være småting i ekstra regninger til de sidste lande der skal ringes til i ny og næ.
Under 200 kr/md ville det blive til i faste omkostninger.
Desværre var det alt for godt til at være sandt :)
Man må håbe Vonage en dag strammer op og rykket det hele op i skyen, så flere kan gøre brug af deres tilbud.

Finder jeg en god løsning vil jeg helt bestemt opdatere tråden.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool, tak for tilbagemeldingen.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

det du søger, kan vi nemt leverer, da vi tilbyder flatrate i hele Europa.

Jeg syntes dog jeg er bekendt med dit navn, lokation og synonym - Så måske jeg allerede kender dig?

Mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)