Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor eller andre muligheder søges!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tvivler skam ikke på at du har erfaring i faget og vedr. butiksdrift, men du har helt ret i at du netop derfor skal søge bestyrelsesmedlemmer med andre kompetancer. Kommentaren omkring at ejerskabet vedr. ejendommen er lig med "at betale til sig selv" er f.eks netop der du går galt i byen. Når der kommer investorer ind over, er du ikke længere dig selv. Det er vigtigt at forstå. Dine investorer kan have andre interesser hvor investeringen i dit projekt er en del af noget andet. Hvis det skal være din forretning alene, - så hedder det lån, - og det er noget helt andet.

Det er sådan bare for at tage det helt generelt, så at de som læser med på tråden også kan få noget ud af det.

Jeg læste godt nok at du har lavet projektet mindre, - og det bliver det mindre interesant af for en investor. Men måske er det i virkeligheden et lån du søger?

/Michael

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint med din Amino henvendelse om hjælp, men vi må desværre knytte et par knap så positive kommentarer hertil. 

 

Vi vil vurdere dine muligheder som uendeligt ringe. Du glemmer at nævne at du har 2 konkurser bag dig.  Du har efterladt dig et hav af kreditorer med uforløste tilgodehavender – vores virksomhed kunne være er en af dem. Så vi forstår godt at bankerne ikke vil være med.

 

Det er interessant at du i dette medie offentliggører at du har et lager hvor alt klinik udstyr forefindes til en ny opstart! Hvorledes forklares det så at der ved konkursboets seneste opgørelse intet var af værdi? Du skal vide at lageradressen er os bekendt.

 Vi har dyrket research på ejerforhold og virksomhed (også webshop) og vi anbefaler dig meget at rette ind på det lovlige spor, da vi ser antydninger af bilagssnyd, ellers agter vi at gå videre med sagen.

Du kommer ikke langt i erhvervslivet gennem ufine metoder. Vi, der driver virksomhed efter reglerne, bryder os ikke om dette, ej heller om du så er ”iværksætter af hjertet”

 

Så kære Wellnes alias A.P, - byg din nye virksomhed op i ærlighedens tegn, gør du det, hører du aldrig mere fra os.

 

Vi betragter Amino som et sted for seriøse erhvervsfolk og ikke et sted for plattenslagere....

 

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og tak skal du have, det var lidt af en melding. Det er ganske rigtigt at jeg i 2002 gik konkurs med en virksomhed. Vi havde 400.000 i friværdi på bygningen, og ham der havde pantebrev, ville ikke rykke, med mindre at han fik solcentret i et år, gratis! Jeg er et ærligt menneske og også et hårdtarbejdende menneske, og jeg syntes at det er nogle grimme beskyldninger du kommer med, når du ikke kender omstændighederne omkring det. Der blev sat mange penge ind på at redde virksomheden, hvad der ikke lykkedes. Der blev solgt et lager fra virksomheden i februar måned sidste år, for 375.000 og der var ikke engang for det beløb på lageret, men salget blev gennemført for at afhjælpe den økonomiske situation. Jeg er ansat som sælger af udstyr i dette firma, og sidder dermed med al konferensen. Jeg kan garantere dig at der ikke er taget noget som helst fra klinikken, alt stod fuldt som det var, ikke engang personlige ejendele kunne afhentes, så det er lidt langt ude at komme med beskyldninger af den slags. Der blev forsøgt alt for at firmaet kunne fortsætte, og det er bestemt ikke en ønske situation at stå i, det lyder heller ikke til at du har været så uheldig at prøve det, men der er ingen normale mennesker der ønsker sig denne situation. Til din information er det ikke mig, der skal starte virksomhed, men jeg arbejder i den der skal.

 

Med venlig hilsen

Wellness

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

wellness:
Hvis man skal ud og investere omkring 15.000.000,00 som jo er en del, vil man gerne gøre det rigtigt, og den økonomiske del skal jo også gerne fordeles på mere end et sted.

Er dette et overslag, eller kan man arbejde med det tal?

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Welness

Jeg vil gerne underbygge ZoZo. Mig bekendt er du også gået konkurs i 2008, dette skulle efter sigende have været dig. men du har opereret inkognito, hvilket jeg mener er ganske strafbart. Og du skulle have efterladt en ganske nær person i et økonomisk helvede.....

Og jo du er givet ansat i andet firma, men vedkommende har også konkurser bag sig så vidt jeg er orienteret.

Jeg bakker ZoZo op.

Hilsen Virkbo

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Wellness

Jeg er nødt til at henvende mig endnu engang. 

Du skriver i dine forrige indlæg om succesfuld virksomhedsdrift, med 11 års erfaring.  Du har været den første med Wellness, fodpleje, spa, sol osv. Alt under et tag som du foregiver, som den første i Danmark.

Hvorledes hænger det sammen med at dit navn ikke forefindes under en "google search". Meget naturligt, vil det være at du igennem de elleve år, kunne søges igennem adskillige artikler etc. På hjemmesiden, du driver, er der ej heller skyggen af personprofil, billede, cv....

Minder det ikke en smule om lyssky aktivitet.

Hilsen Virkbo

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen PP

Det lyder til at I er tæt på vores familie? så må i jo ganske givet også kende omstændighederne bag?? og hvis i gør det, så forstår jeg ikke disse beskyldninger i antyder?? Jeg har ikke kørt virksomhed inkognito! og angående en person der står mig nær, så er den økonomiske lussing gået begge veje, hvad der er rigtig trist, når man tænker på at det kunne være undgået.  Men Når i kender os så godt må i jo også vide hvor meget der blev sat ind på at redde virksomheden, og den egentlige årsag til at den lukkede, hvilket der kun var en, der havde indflydelse på! Vi gjorde alt hvad der stod i vores magt, for at det ikke skulle ske, og det har været dyrt, i mere end en forstand, og det er trist og hårdt at tænke på. Virksomheden ville have været afsat, og det meste betalt, hvis alle havde samarbejdet. Det er en lang historie, som jeg ikke vil udpensle her, og det lyder også som om at i kender nogle af omstændighederne, men langt fra alle.

Skriv til mig privat, hvis du/i føler at der er oplysninger i mangler. Jeg har andre end mig selv at tænke på, og vil ikke lægge det ud her. Jeg kan dog garantere at der ikke er hverken taget eller fjernet noget som helst, det ligger mig så fjernt at gøre noget som helst i den retning, tværtimod, så måske er det slet ikke mig i kender, men nogle helt andre??

 

Med venlig hilsen

Wellness

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 22
Fra  City Wellness smba Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det fordi jeg ikke har nogen hjemmeside!

 

Med venlig hilsen

Wellness

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Come on... Wellness

Kryb nu ikke uden om, hjemmeside har du/I jo!! Sikkert gennem nogle stråmænd.

Skal jeg offentliggøre den her? 

Nej jeg er ikke nogen kujon, men kan sikkert blive så irriteret at jeg nok skal finde ud af det.

Hjemmesiden har ikke normale dankort transaktionsmuligheder som ærlige sider har. Men opererer udelukkende med salg via mail-henvendelser, og det kan man jo fortolke som man har lyst til!

Hilsen Virkbo

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op.

Virkbo, du har da vist samme opfattelse som mig, håber vi kan mødes en dag.

hilsen ZoZo

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)