Halløj:) Jeg skriver herinde, da jeg rigtig gerne vil finde en der kan lave noget fedt tøj. (T-shirt, shorts, sweatshirts og hoddies) Jeg har før i tiden lavet mit eget tøj, med mit eget logo som jeg selv har designet. Der er rigtig stor efterspørgelse på de hoodie jeg har lavet. Der hvor jeg fik lavet tøjet, var rigtig dyrt. Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der kender nogle der laver noget tøj, som er til en fair pris;)
Skriv enten herinde, eller send mig en mail chililundnielsen.com
Hej Vi, StyleNova, har vores fabrik i Pakistan hvor vi selv producere vores tøj. Alt fra jeans produktet til t-shirts, hoodies, sweatshirts, polo, træningstøj, shorts, caps mm.
Du kan få lige det design, tryk, farve og størrelse som du ønsker dig. Du får dit logo i nakkemærket og andre steder hvis ønskes.
Vores tøj fremstilles lige efter kunden ønske. Du må meget gerne give flere detaljer om dit ønsket produkt så vi kan give dig en god pris. Skriv gerne en mail stylenova.com.pk @gmail.com
Jeg er meget interesseret i at finde en producent som kan producere sportstøj. Jeg vil meget gerne tale mere med jer om det. Jeg har længe ledt efter producent så det kunne være super fedt hvis der var et muligt samarbejde her.
Vi har mulighed for at kunne lave det meste hos os også til priser som gør du kan tjene penge på tøjet når du skal sælge det igen. Vi har forskellige muligheder så at det heller ikke behøves at være kæmpe bestillinger du skal lave for at det kommer ned i pris. https://tex-tryk.dk/