Vi har modtaget 2 stk. faktura fra PostNord i løbet af de seneste par dage. Vi ser i dag, at de begge indeholder store fejl (i deres favør). Betalingsfristerne er her i mellemdagene, og PostNord kan ikke kontaktes før d. 5/1.
Vi har egentlig ikke lyst til at betale de forkerte fakturaer, da vi frygter en masse bøvl med tilbagebetaling efterfølgende. Men er det nok at skrive en indsigelse til vores kontakt-person nu her, og så afvente, at denne/kontoret åbner igen om 14 dage? Vi vil jo helst ikke risikere 2 x rykkergebyrer + 2 x kompensationsgebyrer.
Eller er vi nødsaget til at betale, og så tage kampen efterfølgende?
Mvh.
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk
Vi kan også betale det korrekte beløb - altså en del af begge fakturaer? Mon det vil gå?
De har faktureret for helt, helt forkerte mål på vores pakker, og dermed faktureret for 2-3x den korrekte pris. Det er mange tusinde kroner på hver faktura.
Mvh.
RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk
Vi kan også betale det korrekte beløb - altså en del af begge fakturaer? Mon det vil gå?
De har faktureret for helt, helt forkerte mål på vores pakker, og dermed faktureret for 2-3x den korrekte pris. Det er mange tusinde kroner på hver faktura.
Mvh.
hvis du er sikker i din sag så betal det korrekt beløb - så får du ikke rente og gebyr
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER