Hejsa Amino'er Jeg står der, hvor jeg gerne vil starte mit eget tøjmærke, så jeg selv får det designet og produceret, så jeg ikke køber hos andre forhandlere, hvilket program skal jeg bruge til det, da jeg er helt grøn på det punkt, så det må gerne være nemt, enkelt og gratis eller, hvertfald en gratis prøveperiode. Mvh Alberte Laursen |
Hej Alberte, kan se folk vælger at give en dårlig karakter til dit indlæg i stedet for at hjælpe dig. Så lad mig give lidt hjælp her. Hvis du satser på at være seriøs og vil gøre det med henblik på, at tjene penge. Så er der ingen hurtig vej til det, nu når du ønsker at gøre det hele selv. Personligt bruger jeg mest Photoshop og Autodesk maya 3D. Det er ikke gratis programmer og det er ikke nemt, men det er nogle af de rigtige vælg, i forhold til software. Der er massere af videoer online som kan hjælpe dig. så jeg ville starte der hvis jeg var dig. du kan få programmerne på prøve periode men rigtig mange finder programmerne uoverskuelige i starten men det er ikke så svært når man først er igang.
MVH
Lasse F.