Jeg har skrevet et originalt og kort indlæg om penge i SEO med tabel der viser hvor meget kan kan tjene på SEO efter 12 måneder i en gennemsnitlig case.
Dog er jeg selv nervøs for om folk forstår det hvis ikke de er SEO nørder.
Så jeg vil høre om nogen har lyst til at give mig feedback - forstår man det her? Og hvad kunne jeg eventuelt rette?
Jeg forstår ikke helt dine tal, men var nysgerrig og fik lagt en af mine kunder ind i systemet - MEGET interessant og gennemskuligt. Det skal jeg helt sikkert kigge nærmere på.
Det er i sig selv fint nok dog lidt kedelig læsning.
Jeg ville nok have gemt udregning lidt af vejen og fokuseret på hvornår man kan forvente at se: første måned med blå tal, i hvilken måned investeringen er tilbagebetalt, og forventet resultet efter f.eks. 36 mdr.
Ved et hurtigt blik var det også lidt uklart (for mig) om jeg selv skal bruge tid på projektet eller om i leverer iht. drejebogen og jeg blot skal læse en månedlig afrapportering fra jer.
Det er i sig selv fint nok dog lidt kedelig læsning.
Jeg ville nok have gemt udregning lidt af vejen og fokuseret på hvornår man kan forvente at se: første måned med blå tal, i hvilken måned investeringen er tilbagebetalt, og forventet resultet efter f.eks. 36 mdr.
Ved et hurtigt blik var det også lidt uklart (for mig) om jeg selv skal bruge tid på projektet eller om i leverer iht. drejebogen og jeg blot skal læse en månedlig afrapportering fra jer.
Tak for den indsigt. Med udregning mener du da den tabel med de 12 måneder? Altså din idé er at jeg kunne vise fx 3 bullet points med de hurtige takeaways du nævner her helt i toppen af artiklen? Det kunne nok godt fungere, men ikke sikker på jeg forstår korrekt :)
Og forstår det med levering - det er dig selv 2 fulde dage om måneden. Der mangler den info stadigvæk. Tak. Får vi tilføjet.
Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀