Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er der problemet er, hvis jeg skriver til producenterne skal jeg købe for sådan 100.000 og så er der en bestemt pris jeg må sælge det til osv og det bliver alt for meget for mig, det derfor jeg leder efter grossister, men de er meget svære at finde
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46984
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:52

hadi mohamad:
Ja det er der problemet er, hvis jeg skriver til producenterne skal jeg købe for sådan 100.000 og så er der en bestemt pris jeg må sælge det til osv og det bliver alt for meget for mig, det derfor jeg leder efter grossister, men de er meget svære at finde

jeg vil mene de ikke findes nærmest. De er underlagt meget strenge krav fra mærkevareindehaver til hvem de må sælge til - de som findes. Der er ingen mærkevarer som er interesseret i at en eller anden - måske tilmed dårlig - webshop sælger deres varer i konkurrence med deres autoriserede forhandlere.

Jeg tror det er op ad bakke helt enkelt, med mindre du både kan få godkendt en shop af mærkevareleverandøren OG/eller netop kan garanteret at købe for xxxxxxx kr i kvartalet+ stille garantier for reklame mm

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Oct 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:38
Tak for hjælpen, det hjælper mig meget, så må jeg lige finde ud af hvad jeg gør, så må jeg nok bare starte med basic tøj så hvis du kender nogen billige steder, men med god kvalitet selfølgelig så må du godt sige til😊
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12792
Skrevet kl. 19:27

Undskyld mig men du virker lidt som om du lige har fået en fiks ide om at sælge mærkevaretøj fordi det er cool, uden du på nogen måde nogen måde har sat dig ind i markedet, leverandører eller spilleregler hvilket er et must hvis du skal have en chance i et meget vanskeligt marked.  Der findes mindst 100 gamle dabetter om tøjsalg. Så start der. 

Du skriver i din sidste debat " men god kvalitet selvfølgelig" hvad forstår du overhoved ved god kvalitet?  

Fra Store heddinge
Tilmeldt 19. Apr 20
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:01

Hej hadi. 

jeg ligger inden med parti herretøj Fra Blend, casual Friday samt superdry. Og var det nået så har jeg også kontakt til casual Friday og Blend derefter så du kan købe mere. Der er for godt 70000-80000 kr og og i salg til privat lige over 200000, 

smid en besked hvis det er nået har liste på det :) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)