Systemet skal nemt kunne skalere fra 4-50 medarbejdere i flere lande, skal køre over internettet (SIP) og på smartphones så man ikke er bundet til kontoret. Vi skal ca. ringe 50/50 til Danmark og udlandet, har teknisk kendskab, men vil helst slippe for at have egne servere - så det skal være i skyen. De store udbydere er alt for dyre!!! De mindre er noget billigere, men det kan være svært at gennemskue hvad man ender med at betale og hvordan service og kvalitet er. Vi er selv stødt på Redspot der har et nyt gratis hostet omstillingsanlæg der ser godt ud og de har meget gode opkaldpriser. Jeg kan se i forumet at folk generelt er tilfredse med dem, men intet konkret omkring deres omstillingsanlæg. Er der nogen her der har erfaringer? Andre anbefalinger? Vi har også kigget på dedikerede help-desk systemer som LiveAgent, men det er måske overkill? Erfaringer med dem eller andre? Mvh. |
Telefonsystem/PBX/help-desk med brugere i hele verden
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Tilmeldt 11. Oct 24
Indlæg ialt: 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)