Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte regnskabssystem

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47069
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har economic nok lidt mere en 100.000 bilag på fem år*

jeg har forstået din reklame

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12313
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:39

Steffen Bering Jensen / www.multiregnskab.dk:

Det er så godt som gratis. AWS S3 Glacier Deep Archive er umådeligt let tilgængeligt og koster f.eks. $0.00099 per GB pr måned. Det må være 10 øre om året for måske 10.000 bilag.

Men altså 5 år og 100.000 bilag vil selvfølgelig blive hele 5 kr.

Der er forhåbentlig ikke nogen der har påstået at opbevaring af bilag i 5 år skulle give anledning til prisstigning.

I Dinero bruger vi en del millioner kr. hvert år på at at beskytte bilag og kode mod hackere og andre fæle mennesker og truslerne bliver større og større for hver måned der går og derfor stiger vores budget til at forsvare os tilsvarende.
Glemmer du ikke den udgift når du siger det nærmest er gratis?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 580
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 10:31

Spørgsmålet var "hvad med at alle regnskaber skal ligge på server garanteret + 5 år selv hvis kunden går konkurs . bilag osv.  Utroligt hvis det er gratis" og til det svarede jeg at "Det er så godt som gratis".

Det er selvfølgelig ikke gratis at udvikle, vedligeholde og drifte en SaaS løsning, men det er ikke "storage" der koster noget.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:35

Steffen Bering Jensen / www.multiregnskab.dk:

Det er selvfølgelig ikke gratis at udvikle, vedligeholde og drifte en SaaS løsning, men det er ikke "storage" der koster noget.

Nej, men beskyttelse af storage og kunders data er jo bestemt ikke tæt på gratis.
Det koster kassen og udgifterne stiger eksplosivt.
Vi bruger f.eks. kassen på at hackere fra hele verden, flere gange om året, prøver at komme ind til vores data eller angribe vores systemer og de får en belønning hvis de kan finde den mindste usikkerhed i vores systemer.
Man kan godt lave et nogenlunde sikkert system, men hver gang en programmør har pillet, eller man har opdateret et eller andet, kan det være en vej ind i systemet og det betyder at man hele tiden skal teste sikkerheden. 

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 580
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 11:23

Det lyder som om vi er enige i at storage i sig selv ikke er en omkostning af betydning, og at kravet om 5 års opbevaring dermed ikke er noget problem.

Sikkerhed er et andet og vigtigt emne. Som programmør/udvikler/arkitekt gennem mange år på kritiske systemer, er jeg glad på jeres kunders vegne for at Dinero tager det seriøst, og det vidste jeg også på forhånd.

Venlig hilsen

Steffen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:47

Ja det er vi helt enige i :-)
God søndag.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:43

Lige en note til den. 
Systemerne har pligt til opbevaring og at staten skal have adgang - og først hvis virksomheden ikke kan eller vil udlevere data. Det er IKKE min oplevelse at du selv skal kunne få adgang. 

Dertil skal du kunne hente en vis mængde af posterne ud i en saf-t fil, og ellers nok regne med at betale for en kiggeadgang. 

/Lasse 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47069
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:14

Wise:

Lige en note til den. 
Systemerne har pligt til opbevaring og at staten skal have adgang - og først hvis virksomheden ikke kan eller vil udlevere data. Det er IKKE min oplevelse at du selv skal kunne få adgang. 

Dertil skal du kunne hente en vis mængde af posterne ud i en saf-t fil, og ellers nok regne med at betale for en kiggeadgang. 

/Lasse 

jeps - også sådan jeg forstår det
vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)