Kender ikke selv til området, men har googlet mig lidt frem :)
Kunne finde frem til Substant med kontor i 7080 Børkop & WeMarket med kontor i 7430 Ikast.
Det ser ud til de i hvert fald arbejder inden for området omkring Amazon, så tænker det kunne være muligt og tjekke deres sider eller give dem et kald og høre dem ad, hvad de har af tanker eller henvisninger.
Hvorfor er det en must for dig? al bogføring skal jo alligevel nu foregår elektronisk med opload af billag til bogføringssystem. Så i realiteten har den fysiske lokation af bogholder ingen betydning længere.
Ikke et must, men tror jeg kan bruge en del vejledning ved siden af bogføringen, og der hjælper det mig at være i samme rum.
Regner med at køre regnskab online som du beskriver, men vilkårene John gør opmærksom på gælder for mig, så måske den endelige løsning bliver anderledes.
Du må ikke bare køre uden god bogføring i længere tid. At rette op er langt dyrere end sætte korrekt fra start
Du får tydeligt afregnigsbilag fra Amazon. Det afgørende er hvilken af Amazon formerne du anvender, vendor eller seller som jeg husker det Det afgør, om DU alene fakturerer Amazon der så fakturerer videre, eller - om din slut kunde er kunden der køber PÅ Amazon.
Bogføringen og især momsen og kravene til registrering for ex OSS moms i EU osv, er vidt forskellige, så vent ikke, kontakt evt selv en
Hvis Per Holm her har tid, så er han både rimelig prismæssigt, dygtig og fin at kommunikere med, men Sjælland dog. Du kan evt hilse ham
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER