Rolig nu - jeg ved ikke lige hvad din pludselige vrede skyldes, men det er ikke fedt med den slags sprogbrug.
Ja, det må du undskylde. Det var med et glimt i øjet som du naturligvis ikke kunne se.
Helt i orden. Den er taget af tavlen igen. Det er ikke let at være sjov på skrift uden at blive misforstået.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg holder mig nu til Webhosting. De har en kanon service og hvis de gerne vil tjene lidt på hvert domæne jeg køber, så fred være med det.
Man kan ikke erstatte den service du får hos dem og hvis det koster 13,75 kr. ekstra per købte domæne er det småpenge i sidste ende.
Jeg har samme holdning. Webhosting holder hele vejen.
Men generelt synes jeg, at der slet ikke er nogen sammenhæng mellem pris og god service i branchen. Jeg har engang betalt flere hundrede kroner for et .dk domæne. Pegning kostede ekstra, og da jeg ville slette domænet, blev jeg fanget af en opsigelsesfrist.
Men generelt synes jeg, at der slet ikke er nogen sammenhæng mellem pris og god service i branchen. Jeg har engang betalt flere hundrede kroner for et .dk domæne. Pegning kostede ekstra, og da jeg ville slette domænet, blev jeg fanget af en opsigelsesfrist.
domaeneshop.dk (som godt nok er norsk) har dem til DKK 65,00 inklusive moms.
Jeg tvivler på at de er med moms, hvorfor skal nordmænd, så betale 25 % moms for domænerne ?
Der er et eller andet som ikke passer ved den side.
Jeg tror simpelthen priserner er UDEN moms, de 25 % for moms til norske kunder oven i den danske pris, som allerede skulle være med moms holder simpelthen ikke vand.