Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske affiliate netværker - vurdering!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kan se der tideligere har været en gennemgang af danske affiliate netværk herinde. Men syntes det kunne være spændende at høre folks mening om de forskellige programmer.

Personligt bruger jeg pt. Euroads, Tradedoubler, Partner-ads og mikkelsen media.

Euroads er min klare favorit, elsker deres website, selvom jeg syntes de mangler en del info omkring kampagner og andre ting. Men har endnu ikke fået en udbetaling der fra, håber det går problemfrit.

Tradedoubler er også okay, selvom jeg ikke er tosset med deres software. Syntes dog nogle af deres kampagner er dårligt betalt, i forhold til andre netværk.

Partner-ads er også okay. Er dog hellere ikke ved min første udbetaling der, håber også det går problemfrit.

Mikkelsen Media er lidt en skuffelse, havde hørt en masse godt om dem - Men syntes deres kampagner er ret svage, og deres software er håbløs.

 

Syntes klart det største problem ved danske affiliate udbydere, er at deres software er elendig. Det er sq tit lidt en jungle at gennemskue kampagner.  

 

Nogle andre danske i vil anbefale? Nogle i har dårlige erfaringer med? 

Hygge 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen.

Jeg er også blevet lidt skuffet over de forskellige netværk Er enig med dig i, at euroads er det suverænt nemmeste at gå til, men som du siger, så har de næsten for lidt information og for få kvalitetsannoncører, men virksomheden er jo så åbenbart også ganske ny. De mangler i hvert fald en faq eller lignende. Hvordan udregnes deres optimerede puljer for eksempel? Er det på basis af værdien pr klik, eller bare en spredning af de enkelte annoncører i den pågældende kampagnegruppe?

Jeg er stadig i tvivl om partner-ads. Som udgangspunkt er jeg skuffet over at man ikke kan få masse-godkendt sine domæne. Det ta'r en krig at indsende domæneinfo enkeltvis gennem en form. Til gengæld har de en masse små niche-annoncører som ikke findes andre steder.

Jeg har givet min mening til kende om Tradedoubler her. Men er da umiddelbart det netværk af de tre her, som har de største og mest velkendte annoncører efter min mening.

Ingen af de tre netværk slår dog Google Adsense, hvis man værdisætter sparet administrationstid på opsætning osv. Især ikke hvis man opererer i mange nicher. 

Mvh,
Troels

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Troels, tak for dit svar. Er meget enig omkring Tradedoubler, det er næsten lige så forvirrende som webgains. Nogle der har erfaring med webgains?

Nogle der har dårlige og gode erfaringer mhs til de forskellige affiliate netværks? Nogle dårligere betalere?

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja har en del erfaring med webgains som jo er der hvor adpepper har sine cpa kampagner. adpepper har også ilead hvor de har alm. lead kampagner og konkurrencer. Deres surveys og analyser virker ret godt bl.a. som udsendelse i nyhedsbreve. Jeg kan klart anbefale adpepper til affilate kampagner!! Betaling kommer 6 uger efter endt måned. Der har været fejl i et par creditnotes, men det er blevet rettet så snart jeg har nævnt det. Mange af kampagnerne er de samme som hos de andre netværk, men de har en del som ikke findes andre steder og udgiver survey hver anden uge og analyse hver mandag. Det er klart pga af disse jeg kører hos adpepper! Syntes også adpeppers affiliate manager er nem at tale med og hjælpsom i forhold til de klaphatte, som sidder hos bl.a. tradedoubler.

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder at Tradedoubler er elendigt og totalt håbløst at tjene penge på. Som andre skriver, så er deres interface en katastrofe. Deres kampagner er primært skruet sammen for at tækkes annoncører, der for små penge kan få en masse eksponeringer, men uden at skulle betale for den egentlige reklameværdi.

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt haft god erfaring med www.adservice.dk .. du modtager lyn hurtigt e-mail hvis der sker ændringer i forskellige kampagner.

Euroads har haft nogle problemer med nogle bug's førhen, men tror de har fået styr på deres fejl nu, havde en mindre diskussion med dem hvor de havde lidt svært med at erkende deres fejl, men det kom til sidst - så de skulle også være ok.

 

Adfair kan du også finde lidt af hvert på, har jeg ikke så meget erfaring med.

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg selv gør brug ad partner-ads og er meget godt tilfreds med deres program.

 

/Sven-Erik

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne gamle sag, og tænkte det kunne være meget sjovt lige at opdaterer den. Og måske også høre andres meninger om de forskellige affiliate netværk

Euroads er stadig min yngling, deres system køre bare kanon. De halter måske lidt bagefter på prisen til tider, men de har utroligt mange gode og unikke kampagner. Desuden er deres support genial. 

Mikkelsenmedia har charmeret sig lidt ind på mig, syntes stadig ikke deres system er verdens kønneste, men indholdet syntes jeg faktisk er blevet kanon. Systemet køre upåklageligt og de har mange kampagner med rigtig gode priser. Har nok de bedste klik kampagner. 

Tradedoubler er jeg stadig ikke så imponeret af.. Men det virker da og der er da et enormt udvalg. 

Adservice er også kanon - Super support og super priser. 

Partner-ads er jeg også glad for, de har alle de gode niche kampagner som er svære at finde, og ganske fornuftigt system. 

--------

Webgains og Guava køre jeg ikke rigtig noget ved pt. Men skal helt sikkert gøre det i fremtiden, da begge systemer er rigtig gode. Har aldrig haft nogle problemer hos dem.

--------

Iq-medier og Etailmedia er jeg registreret hos, men har endnu ikke rigtig køre noget hos dem. Nogle der har erfaring med dem?

 

Mvh

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)