Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo (mangler person der kan lave mit logo færdig)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino Mit første indlæg!! Er ved at starte nyt firma op og mangler en der kan lave mit logo færdig i en god opløsning. Har lavet hele designet men det er primitivt lavet. Det skal bare færdiggøres så en trykker kan gå i gang med det. Jeg har til huse i københavn hvor firmaet også ligger. Kan sendes på mail! Eneste krav til det er at det skulle være lavet i går!!! På forhånd tak Hilsen Christoffer

Ejendomsservice – til hele din virksomhed

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Christoval:
Hej amino Mit første indlæg!! Er ved at starte nyt firma op og mangler en der kan lave mit logo færdig i en god opløsning. Har lavet hele designet men det er primitivt lavet. Det skal bare færdiggøres så en trykker kan gå i gang med det. Jeg har til huse i københavn hvor firmaet også ligger. Kan sendes på mail! Eneste krav til det er at det skulle være lavet i går!!! På forhånd tak Hilsen Christoffer

Hej Christoffer,

 

Prøv at hive fat i Morten Marcher fra www.deluxemedia.dk , jeg kan ihvertilfælde sige god for deres arbejde

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe dig ASAP, send det til mig på mail, så skal jeg se på det, og give dig et tilbud.

Du kan kontakte mig via min kontaktformular på www.computerlab.dk


Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Mangler du stadig at få lavet dit logo?

Prisen er 750,- for et logo hos os...se mere på www.getdesign.dk hvor du også er mere end velkommen til at kontakte os.

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan sagtens hjælpe dig med at lave logoet (på meget kort tid)

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer, - får du brug for hjælp til dit grafiske en anden gang, er du mere end velkommen til at kontakte mig. Jeg er udddannet grafiker og har eget lille bureau: www.krygergrafisk.dk /www.logoism.dk!

Med vnelig hilsen,

Lise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)