Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er jeg klar med nyt firma - CSS-Outlet.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Aastrup:

P.S. også en stor ros til flemming som ofre tid og kræfter på en millionærlærling.

Kenneth Aastrup

Jeg må sige at det er en fornøjelse at hjælpe Nicolai. Han har alt det en rigtig iværksætter skal have i sig og vil nå til tops også uden min hjælp.

En Amino mand spurgte mig på IVÆRK08: ”Hvorfor gør du det?” (er mange Aminoer lidt mistroiske?). Jeg kunne berolige ham med ærligt at fortælle at jeg gjorde det fordi:

1.     Jeg nyder at hjælpe andre. Det giver en varm fornemmelse som svarer til at tage sit barnebarn i armene.

2.     Jeg vil bevise at de gode råd jeg giver i min bog virker.

3.     Jeg modtager den goodwill det giver at være mentor og det gavner salget af min bog.

 

Det andre Aminoer skal lære er at være åbne og ikke være bange for at lære nyt. De skal i det hele taget ikke være bange, men som Nicolai turde springe ud og sige: ”Jeg vil være millionær”.

Nicolai og jeg vil løbende fortælle de tiltag der gøres i CSS-Outlet.com så mange kan få glæde af at følge Nicolai´s vej til toppen.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Pens. Iværksætter:
En Amino mand spurgte mig på IVÆRK08: ”Hvorfor gør du det?” (er mange Aminoer lidt mistroiske?). Jeg kunne berolige ham med ærligt at fortælle at jeg gjorde det fordi:

 

Jeg tror det ligger i den menneskelige natur at være lidt mistroisk, men herfra skal der osse lyde en "thumbs up" for at du bruger noget energi på at hjælpe Nicolai :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
HTML kan sagtens være sjovt, men for de fleste - mig selv inklusiv - tager det bare alt for lang tid. Særligt når man lige har fået det perfekt i FF og så checker det i IE hvor alt pludselig står på hovedet. Jeg elsker at hade IE, særligt kl. sent om natten

Ja det er sjovt som alle gerne vil hade IE personligt har jeg det omvendt jeg har aldrig helt forstået hvad det er der er så fantastisk ved FF og den er efter mine erfaringer lige så elendig til at overholde standarder som IE men det kan vi sikkert få en lang diskution o andet sted Wink I denne tråd skal der blot lyde et tillyke med det allerede opnåede.

Jeg vil sansynligvis også melde mig på "kundelisten" jeg har tidliger kigget lidt på dine konkurenter fra udlandet og du er meget lidt dyrere end dem jeg fandt og så er du Dansker og fra Amino så betaler jeg gerne en ekstra hundredekronersseddel eller 2. endnu eng gang tillykke.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Idea

Så har vi fået en blog: http://www.amino.dk/blogs/millionaer-bloggen/default.aspx
Det bliver der, hvor Flemming og jeg i fremtiden primært vil opdaterer jer om, hvordan forretningen går, mentor/mentee ordningen og de tiltag vi laver.

Læs endeligt med, stil spørgsmål, giv kritiske kommentarer eller hvad I nu føler er relevant.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennith:
Ja det er sjovt som alle gerne vil hade IE personligt har jeg det omvendt jeg har aldrig helt forstået hvad det er der er så fantastisk ved FF og den er efter mine erfaringer lige så elendig til at overholde standarder som IE

Webfolket kan for det meste bedre lide FF, fordi der findes alverdens extensions som gør livet lettere... men du har ret, FF er lige så dårlig som IE til at opføre sig rigtig. Det er ikke hvad der findes under motorhjelmen som i dette tilfælde gør den sej, det er tilbehøret :-)

Tak til alle for rosen, håber I kigger forbi den nye blog og følger lidt med i hvordan business går

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det lyder rigtig spændende. Held og lykke med projektet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)