Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Domæneregistrering fup

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er netop blevet ringet op af "Dansk domæneregistrering" som kunne oplyse mig om at nogle var ved at købe mit domænenavn (blot med .com .eu .net) men de synes lige jeg skulle have chancen for at købe navnene først.

Er der nogle der kender til dem, og hvad kan man gøre ?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hammel
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder for TDC Webmore, som hoster Domænenavne, webhoteller og mailhoteller. Og Dansk domæneregistering er rent fup, der er ikke nogen der er ved at købe de andre domæner, det er rent pres for at folk skal købe domænet hos dem for 1800 kr.

Som min kollega sagde, "de skulle over knæet og have en flad bagi".

Vi oplever en del opkald på folk der har fået henvendelser fra Dansk domæneregistering, og vi siger til alle, at de skal ignorere henvendelsen fra dem.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2079
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg kender ikke det nævnte firma og er heller blevet kontaktet af dem. Men det lyder som et fuskerfirma.

Jeg har derimod modtaget inkassotrussel på en "faktura" fra Danhost ApS, der samtidig rykker for en "faktura", der er udstedt 30. januar 2008. Den nye "faktura" er udstedt 18. september 2008. Sagen vil overdrages til restlig inkasso inden 7 dage??.

Jeg har kontaktet min hostmaster, som bekræfter at jeg ikke skal betale til Danhost ApS.

Når man checker CVR-nummeret på "faktura"Indifferent er dette tilsknyttet 2 forskellige selskaber??? med 2 forskellige adresser. Indifferent

 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender en der arbejder for Dansk domæneregistrering og det er snyd det hele, der er ingen rigtige kunder der efter spørger disse domæner. De har en liste med jeres firmas navn tlf nr cvr nr og det hele, mens de sider og taler med dig. og så streger de bare infomationer ud de skal have for at gennemføre betalingen hvis i siger ja. Og de er så smarte at de optager godkendelsen fra en så man ikke kan gøre noget, når man finder ud af man er blevet snyt.

Håber det hjælper nogen det her.

Fra København
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Fra  Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,
De bliver ved.
Er netop blevet ringet op af en af deres MEGET uprofessionelle sælgere, som gav mig samme smøre.

1. Ringer fra hemmeligt nummer
2. Da jeg spørger efter deres hjemmeside, kan han ikke huske det. Men efter at have spurgt sidemanden siger han www.ddreg.dk   som ser ud til være et af deres nye domæner.
3. Da jeg siger jeg ikke er interesseret, og ikke ønsker at blive kontaktet igen, bliver røret smækket på.

De skulle have buksevand hele bundtet Super Angry

Vh.
Christian

Fra Hammel
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TIl: Info85

Kan du ikke sammen med ham du kender, som arbejder for Dansk domæneregistrering, tage fat i et af de TV2 programmer, som afslører fupmagere, og så lave noget med skjul kammera og det hele, så det kan komme rigtig ud i æteren, at det er nogle fupmagere. Så kan være det kan blive gjort noget ved det.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte er .com, .net og .eu helt unødvendigt, hvis man er en dansk virksomhed, som udelukkende henvender sig til danske brugere.

Mit indtryk er, at domæne-fupperne er meget aktive for tiden, for der er mange der ringer til os, og spørg om hvad det er for noget.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke da hun "elsker" sit job og er ligeglad med om folk bliver snyt, men det er jeg ikke så er der en måde jeg kan hjælpe på så gør jeg det, men det bliver uden henes hjælp desvære, jeg kan besøge hende på sit arbejde som tiden passer mig. så jo det er en mulighed hvis nogen er klar til at tage op om problemet. med venlig hilsen info85 ;)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)