Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside feedback/Evt grafiker søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle.

Jeg skriver fordi vi endelig har fået vores hjemmeside oppe og køre, endelig fordi vi har haft firmaet i halvandet år nu. Evt lidt feedback på siden?

Det skal siges jeg selv har lavet den med en meget brugervenlig online hjemmeside-design-software fra surftown, og den er stadig meget rå -der mangler en del. Jeg kan ud fra min søgning på nettet konstatere at jeg skal have hjælp udefra med at lave den mere avanceret, evt. helt nyt design. Men også hjemmesidens funktioner skal være lidt mere komplicerede end jeg kan, bl.a. vil jeg gerne have en boks, besøgende kan skrive i som så sender teksten til direkte til vores mail når man trykker "send", som jeg tror vil give flere henvendelser end ved bare at have en email adr. stående.

Ja det var sådan set det, tak for jeres tid

Med venlig hilsen herfra

Fra Valby
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hammel
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Man kan godt se det er en skabelons side, men den er nu meget pæn, og god at starte op med. Jeg kan godt lige logoet, og at det er gjort stort og tydeligt, specielt nu hvor telefon nummeret er i det. I tomrummet under logoet, kunne der passende stå et slogan, hvis i har et, det ville passe godt ind.

Jeg vil foreslå billeder på alle siderne, da det hurtigt kommer til at virke tomt. F.eks. under "vores kunder" kunde der evt. være et lille billede af www.mobel.dk's hjemmeside. Og under "personale" et billede af jer 3 foran en flyttevogn. Under "jobmuligheder" et billede/tegning af en ansøgning. Under "kontakt os" et billede af en konvolut.

Jeg vil foreslå, at der enten er underlinks i alle kategorier eller i ingen, man kommer let til at overse underlinkene under "om os".

Håber det kan hjælpe. (0=

VH Niels

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke være mere enig - billeder tilføjer en ny dimension af både troværdighed og liv til en hjemmeside.

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons

Og tak for de gode råd Niels, vil jeg helt sikkert gå videre med. Har for netop opdaget jeg har frontpage i min office pakke så vil lige lege lidt med det!

Endnu en gang tak

Mvh Marc

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Jeg vil tilbyde at lave siden for dig. Bare kontakt mig, så finder vi en løsning.

Se kontaktformularen på www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Valby
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er v.2 så kommet op og køre! Denne gang ingen skabelon har selv læst mig til og slice og så videre i imageready og derefter uploaded min side.

Garanteret fyldt med begynder fejl, men vil meget gerne høre lidt om hvad i syns evt. forbedringer.

På forhånd tak. Mvh

www.dmflyt.dk

Fra Valby
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Ville du have mulighed for at arbejde videre med det jeg selv har lavet indtil videre? evt optimere det lidt?

Send gerne en mail

Mvh

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Ja, jeg vil meget gerne hjælpe dig med siden. Jeg har sendt dig en besked.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)