Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til rengøringsfirma.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej slk service.

Du er meget velkommen til at kigge forbi www.simpelside.dk, hvor vi tilbyder billige, modulbaserede webløsninger med medfølgende CMS. Her får du en nem administrerbar side til meget lav pris.

Med venlig hilsen

Morten H. Boldsen

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SLK,

Du kan sende mig en mail på peter@hztrading.dk, så finder vi en god pris.

Vil umiddelbart kunne lave en enkel side til dig for 500 kroner inkl. moms.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Der findes masser af steder, hvor du selv kan sætte tingene op. F.eks. www.bricksite.com. Utrolig enkelt og koster ikke ret meget, hvis du skal have koblet et domænenavn til (vi snakker 2-300 kr.)

Hvis du ikke selv er ferm til at sætte siden op og skrive indholdet ind, hjælper jeg gerne. Det tager ca. 3 timer.

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg vil høre alle jer webdesignere om i vil sende mig en mail med jeres msn messenger så jeg kan tilføje jer på min msn. Det er nemlig sådan at jeg har en del IT projekter igang og kan ikke selv udføre det nødvendige arbejde, så skal rimelig tit bruge noget support og nogle tilbud på noget arbejde... Så håber meget i vil sende en mail til: niclas_faurby@hotmail.com hvor jeres msn er i eller selv add mig.

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg kender en der kan hjælpe dig, du kan maile til ham på jens.mac@stofanet.dk

 

mvh paria48

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du får nogle løsnings tilbud kunne jeg godt tænke mig at dele dem med dig. Min realitet er ligesom din på nuværende tidspunkt.

Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du stadig skal have lavet en hjemmeside, men jeg tilbyder ihvertfald mig selv: www.designafmikkel.dk - mine referencer linkes i bunden. Du kan selv begynde med at fortælle A) hvor meget du har tænkt dig at det skal koste, B) hvor meget af indholdet du vil levere selv, og C) dine tanker om indhold/udseende.

Venligst MIkkel
mikkel@designafmikkel.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven -
Du kan kontakte mig pr. mail eller messenger på Faust@live.dk.

Jeg arbejder forholdvist billigt, så vi skulle nok kunne finde en god løsning til dig Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan lave en simpel løsning med eller uden CMS. Med mail form og et flot simplet design til 499,- kr. + moms

Se evt. denne side http://www.liebhaver-sommerhus.dk/ som er lavet til samme pris.

Hvis du har et webhotel skal det understøtte .php for at du kan få CMS på din side. Hvis du benytter dig af Surftown sætter jeg siden gratis op på dit webhotel, ellers er det op til dig selv!

Du kan med "fordel" købe et webhotel gennem mit link til surftown, så ryger der 100 kr. direkte til kræftensbekæmpelse! Det er kun hvis du ikke har noget webhotel, og hvis du vælger mig.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Vores hjemmeside har kostet omkring 1000 kr. at få sat op. Send en mail, hvis I vil have en ref.

Vh lars

Med venlig hilsen Lars Young Mogensen - www.tylco.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)