Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsselskab

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber ikke det er Totalbanken :P jeg skiftede til dem da de gav mig lov til at købe min nr 3 bolig og lovede at bare jeg havde udbetaling til nr. 4 så kunne jeg købe den, men da jeg fandt en lejlighed i centrum af odense til 350.000(små penge i mine øjne) så kom min kære bank SÆLGER!!!!!! med en masse uden om snak og løfter hun løb fra igen. 

 

Skal nok ikke dømme totalbanken i helhed:P men det var bare mine 5cents of rage:P

 

 

 

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nej..

Det er danske bank...

Jeg har godt nok ikke nogen udbetaling, men jeg håber stadig de kan hjælpe, ellers må jeg som sagt bare sælge bilen... Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe okey. Tror det bliver svært at låne til noget som helst idag uden udbetaling.  Men ja, så må bilen ryge! ;) Bor selv i et værelse til 1000 om månende for at skrabe sammen til næste lejlighed :D

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan godt være du har ret...

Men som det ser ud har jeg  5.500 tilbage til rådighed efter udgifterne... Uden bil 11.500...

Så om ikke andet må jeg da få et ja uden bilen... Bliver bare svært at undvære den..

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. udlejningen så skal du lige være opmærksom på at lejefastsættelsen bør foretages så den svarer til markedslejen overfor 3. mand. I modsat fald vil Skat kunne tilsidesætte den som værende for lav eller for høj da der er tale om interesseforbundne parter.

Udover at etableringskontoordningen ikke kan bruges på eksempelvis ejendomme der anvendes til udlejning så er ordningen mere eller mindre død. Der er ingen der bruger ordningen, fordi man kun får fradraget som et såkaldt ligningsmæssigt fradrag. Der kommer formentlig en ny ordning "iværksætterordningen", men ud fra de udspil jeg har sat indtil nu er det heller ikke noget der batter noget.   

  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Hvor i landet holder du til? Har du en email, jeg kan kontakte dig på?

Mvh lars

Med venlig hilsen Lars Young Mogensen - www.tylco.dk

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nu har jeg snakket med min bankrådgiver, og hun ville ikke blankt afslå min ide, men hun sagde at det nok ikke var muligt uden nogen form for udbetaling, så jeg afslog selv et møde lige pt. og foreslog at vende tilbage når jeg havde nogle penge.

 

Vi snakkede lidt om det, og kom frem til at jeg hvertfald skulle have sparet 25.000 kr op, så skulle vi aftale et møde... Så nu står den på ekstra vagter og spare måneder for mig, jeg brænder meget for ideen og skal bare have det hus :)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cris

 

Du skal helt klart slå til! Priserne på boligere er lave for tiden og forventes helt klart at stige i fremtiden.

Så vil mene at du skal investere i noget som du er sikker på at kunne leje ud, så derfor nok noget Bolig fremfor Erhvervsejendom. Endvidere så ville jeg selv nok leje det ud til unge (sådan at de stopper med deres SU jammer Smile)

Desuden så undersøg lige de fremtidige lejere i RKI osv. for tænker at du nok ikke vil røvrendes.

 

Fortsat held og lykke

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther.dk: Jeg tjekker ikke mine lejere om de er i RKI. der er omkring 500.000 RKI registrerede i danmark mener jeg, så det er en stor del. Og folk der ikke er i RKI kan lige så godt røvrende dig som dem i. Og folk plejer at priotere Bolig først når de skal betale regninger, heldigvis.

VIlle nok hellere tjekke hvad personen lavede, så du ikke for en på bistand ind.

 

 

Men ja, hold dig til 1-2 værelser som kan løbe rundt, de er hurtige at leje ud .

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Perbj.

Hver person har sine metoder. Men selvfølgelig så kan de godt have en dårlig økonomi og stå i RKI, og så stadigvæk betale, det er rigtigt.

Men ofte så har jeg set de der dokumentar programmer på DR, og der står de svindlere ofte i RKI Wink

Perbj:
VIlle nok hellere tjekke hvad personen lavede, så du ikke for en på bistand ind.

Kan kun sige at jeg er enig.

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)