Hej folkens! Kunne godt tænke mig at vide om der er nogen af jer herinde, som bruger sponsering som markedsføringsplatform? Hvis I gør, hvad er så jeres oplevelse med det og hvad har I gjort for at aktiverer og udnytte sponsoratets muligheder bedst muligt? Hvis I ikke gør, hvorfor så ikke? Tilsidst vil jeg gerne høre om jeres uforbeholdne mening om sponsering som markedsføringsplatform. Både set med virksomhedens briller, men også som forbruger. Mange aminohilsner JV |
Min arbejdsplads benytter sponsorering. det vi sikrer os inden vi siger ja til at sponsere noget er:
Er dem vi sponsorerer aktive i vores markedsområde?
Hvor meget kan vi blive profileret? (logo skilt i klubhus, annonce i klubblad osv.)
Kan klubben evt. tilbyde mig et event? (f.eks. en amerikansk fodboldklub der laver et event i din forretning til halloween)
Kan jeg gøre klubben til min kunde?
Får jeg mulighed for at lave mine egne events til et af deres arrangementer/kampe?
håber det hjalp
mvh. Nichlas Larsen