Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er I sponsorer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Kunne godt tænke mig at vide om der er nogen af jer herinde, som bruger sponsering som markedsføringsplatform?

Hvis I gør, hvad er så jeres oplevelse med det og hvad har I gjort for at aktiverer og udnytte sponsoratets muligheder bedst muligt?

Hvis I ikke gør, hvorfor så ikke?

Tilsidst vil jeg gerne høre om jeres uforbeholdne mening om sponsering som markedsføringsplatform. Både set med virksomhedens briller, men også som forbruger.

Mange aminohilsner

JV

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Min arbejdsplads benytter sponsorering. det vi sikrer os inden vi siger ja til at sponsere noget er:

Er dem vi sponsorerer aktive i vores markedsområde?

Hvor meget kan vi blive profileret? (logo skilt i klubhus, annonce i klubblad osv.)

Kan klubben evt. tilbyde mig et event? (f.eks. en amerikansk fodboldklub der laver et event i din forretning til halloween)

Kan jeg gøre klubben til min kunde?

Får jeg mulighed for at lave mine egne events til et af deres arrangementer/kampe?

 

håber det hjalp

mvh. Nichlas Larsen

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har overvejet det et par gange, men har takket nej, da jeg ikke mener jeg ville få nok ud af det.

Der er en række parametre, det kan være at man sponsere noget som viser socialt ansvar, eller noget som rammer ens målgruppe godt, (sportsbutik, der sponcerer fodboldhold).

men jeg tror faktisk at størstedelen af sponceringer i mindre størrelser give til folk som man kender, uden at det giver et godt afkast.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)