Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis video om internet-markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra New York
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lavet en kort video om hvordan man laver basic men bundsolid internet-markedsføring - som alle véd, hvis ikke man har fundamentet i orden, er det farligt at bygge et hus.

http://computerzen.dk/sysmn.php

Den varer kun 10 minutter, og på den tid vil du lære:

  • Den vigtigste ting, du kan have på din hjemmeside (og som langt de fleste overser)
  • Hvordan du sikrer at dit PR- og markedsførings-arbejde ikke løber ud i sandet
  • De tre vigtigste funktioner i din virksomhed (og som koster dig mange penge hvis du ikke har fuldstændig styr på dem)
  • Hvordan du én gang for alle kommer ud af rotteræset med at sælge dine tid
  • Hvordan du automatiserer dine vigtigste processer, så du får mere overskud til din forretning, dine kunder, og dig selv
  • Og meget mere ...


http://computerzen.dk/sysmn.php

Skynd dig at se den, og - ikke mindst - fortæl mig hvad du fik ud af den! :)

Kærligst,

//Lars

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Blot lidt teknisk - der er kun lyd i den ene kanal/side. Der bør være lyd i begge kanaler. Jeg har kun set filmen på forsiden.

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

larspind:
Skynd dig at se den, og - ikke mindst - fortæl mig hvad du fik ud af den! :)

Intet!

Ja, undskyld jeg siger det, men det var da godt nok den tyndeste gang sjask jeg nogensinde har oplevet.

For dem der ikke lige har 10 min til at se filmen, (eller nægter at tilmelde sig nyhedsbrevet for at få lov til det) Så kan jeg da lige ridse op hvad der sker.

Lars siger

  • Lav en .pdf med løsningen på dine kunders typiske problemer og sælg den på din webshop.
  • Hav en nyhedsbrev
  • Få trafik til din hjemmeside

Kærligst Jimmy

Fra New York
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kim

Good catch. Jeg plejer at konvertere den til mono, men må have glemt det.

Tak!

//Lars

Fra New York
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jimmy

Fair nok :)

Det er nok et spørgsmål om målgruppe - jeg har fået over 150 meget positive kommentarer, men hvis man allerede har styr på det grundlæggende, så er der selvfølgelig ikke så meget nyt at hente. Men jeg har opdaget, at der er rigtig mange, der IKKE har fundamentet på plads - og derfor har jeg valgt det som min målgruppe.

Måske det kan blive interessant for dig at følge med i den product launch sequence, der kommer til at foregå? Jeg har i hvert fald ikke set det gjort før i Danmark.

Anyway, jeg er ked af at have spildt din tid. Håber jeg kan gøre det godt igen på et tidspunkt.

Kh
//Lars 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er fint nok du satser på folk som aldrig har høret ordet webshop før, nogen skal jo gøre det. Desværre er det dem der er flest af.

Min kritik var mere møntet på helhedsoplevelsen, du gir intet. Faktisk tror jeg knap nok det kan lade sig gøre at finde en webshopsystem som ikke fra start har en form for nyhedsbrev´s modul installeret.

Der er jo ca. 50 gange mere værdi i at gå ind og læse funktionslisten hos bgsys, dandomain eller scannet.

Held og lykke med jagten på kunderne, jeg håber du kan give dem meget mere end det jeg fik udtryk af når jeg så videoen. For der skal desværre altså noget mere til for at få omsætning i sin webshop. Imformationen om at få en tilmeldingsblanket til nyhedsbrev og at man skal få trafik til sit site gier nok ikke mange salg.

Men rart du prøver med video, :D

Hvis der er nogen der er lidt over helt ny, så prøv Stompernet, det er rigtig amerikansk når det er værst (eller bedst) men de smider mange gratis guldkorn.

 

Jimmy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)