Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger agentur - eller input til hvor agenturer kan findes... eksempelvis tasker (eller andet?!)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg har såmænd fået mig et agentur, som jeg overtog i går helt formelt. Det er på nogle fantastiske smykker, som virkelig skiller sig ud på markedet så jeg er rigtigt glad. Der er også mulighed for endnu et agentur på sigt, så det er super fint.

Min lille biks vil på sigt gerne have mere end 1 eller 2 agenturer - det kræver naturligvis dygtige ansatte, men som du kan høre så er der altså sket noget. Det er blot først nu nogen decideret har spurgt som du har.

Jeg har gjort rigtigt meget for at finde agentur - mest i netværkssammenhænge, hvor jeg har forsøgt at kontakte det som for mig virkede til at være de rette personer og fået hjælp til at få spredt ud at jeg var interesseret i noget helt specielt. Jeg har også fundet produkter, som jeg har syntes specielt om og taget direkte kontakt - det har en enkelt gang ikke været den kvalitet jeg forventede og den anden gang krævede de jeg var distributør og ikke agent, og det ønsker jeg ikke at påtage mig.

Jeg håber dette var svar på dine spørgsmål. 

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Janet

Jeg ved slet ikke hvor du er i dine planer på nuværende tidspunkt. Men jeg har et taskeagentur for hele Skandinavien og jeg går med tankerne om at sælge dette til anden side - da jeg sideløbende har fået startet et konsulent bureau op - og der er stadig kun 24 timer i døgnet.

Det er nogle meget unikke tasker, lavet i Sydamerika under Fair Trade aftaler. Jeg har netop fået dem til Sverige og her er de helt nye og meget efterspurgte, så her vil også være et kæmpe potentiale.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så lad høre fra dig :-)

Hilsen

Janne

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

Jeg er altid interesseret i at høre om nyt og spændende - helt klart. Kan du maile mig på janet@abelogco.dk ? Tak på forhånd.

 

Fra København
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 4
Fra  Visuelkommunikation.com Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne

Nu ved jeg jo ikke om du fik svar fra Janet eller hvor langt I er i planerne som at sælge dit taskeagentur.

Jeg er i hvert fald interesseret, da jeg som Janne ønsker at starte op som agent.

Du må meget gerne skrive til mig på marieastrup@gmail.com - hvis det stadig er interessant.

Mvh Marie Astrup

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)