Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange mænd køber børnetøj?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have, allesammen.

Jeg har forgæves forsøgt at finde reelle statistikker over det - men det er ikke så nemt endda. Så jeg er meget glad for jeres input:-)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

JEg kan se at jeg hænger i den anden ende af statistikken.. Jeg køber 90 % af tøjet til mine børn og  midst 60 % til min kone.( nej hun bruger kun str. 36 - så ingen kommentar).. JEg kender deres str. og tager det med når jeg har været i Polen eller sverige... Ikke om jeg vil betale de danske priser. med 3 børn er det billigere at tage en weekendstur til polen fra Sjælland. Alt tøjet til en sæson købes og samt mad, stearinlys, rengøringsartikler.  Vi har de sidste 3 gange brugt 3.000,- ( + 600,- for 3 dage på hotel ) på 3 dage. og det holder et kvartal... 

Så desværre kan jeg ikke bidrage positivt til netshopstatisitk....

 

hilsen

mp

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du,

Tusind tak for dit input - du lyder som en særdeles omkostningseffektiv mand:-) Smart at planlægge det hele sådan!

Lige for en god ordens skyld:  Jeg søger info fra alle former for børnetøj-butikker -  BÅDE webshops og den almindelige fysiske detailhandel.

/Rikke

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os, altså minimums.dk , er det sjovt nok 10% af mændene der pludselig køber ind, når det er sidst på måneden............. - men med kvindens email Smile

På de ekstrem tekniske småting (ikke børnetøj), er det 50/50....

Anyway....Jeg vil nok mene, at Helle fra House Of Kids, kan komme med en nærmere præcisering...smid evt.  en PB til hende..... Men jeg vil tro, at den er  1% hvis ikke mindre.

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er børnetøj noget man skal købe??? troede det kom af sig selv.... Stick out tongue

 

Køber mere end 1%, men bestemt ikke 50

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan kun tilslutte mig det,, jeg køber heller ikke børnetøj. jeg skal være glad hvis jeg kan købe mit eget tøjSurprise

så må indrømme det klare damenEmbarrassed 

jimmy

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne her lidt ældre tråd.

Vi har faktisk observeret en sjov ting: Efter vi fik Hummel i shoppen, er der flere mænd som handler. De ringer også gerne og beder om vejledning i størrelser osv. Så den er god nok Wink Netop med Hummel tror jeg at mange mænd alligevel synes det ville være cool at deres lille purk render rundt i det - og så kan de samtidig overraske derhjemme med at de rent faktisk har købt noget.

Vi har mange kunder som ringer for at få vejledning til deres indkøb. Hovedsageligt er det kvinder, men ind i mellem er der altså også mænd, der ønsker hjælp til i sær hvilke størrelser de skal købe. Det er typisk indenfor overtøj og sko. Jeg tror måske også at mange single fædre også skal have barnets garderobe i orden hjemme hos ham.

Vi har dog ingen tal på det - et skud i tågen vil vel være 1% mænd og resten kvinder. Når det gælder Hummel er det nok fordelt med 5% mænd og 95% kvinder.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)