JEg kan se at jeg hænger i den anden ende af statistikken.. Jeg køber 90 % af tøjet til mine børn og midst 60 % til min kone.( nej hun bruger kun str. 36 - så ingen kommentar).. JEg kender deres str. og tager det med når jeg har været i Polen eller sverige... Ikke om jeg vil betale de danske priser. med 3 børn er det billigere at tage en weekendstur til polen fra Sjælland. Alt tøjet til en sæson købes og samt mad, stearinlys, rengøringsartikler. Vi har de sidste 3 gange brugt 3.000,- ( + 600,- for 3 dage på hotel ) på 3 dage. og det holder et kvartal...
Så desværre kan jeg ikke bidrage positivt til netshopstatisitk....
Hos os, altså minimums.dk , er det sjovt nok 10% af mændene der pludselig køber ind, når det er sidst på måneden............. - men med kvindens email
På de ekstrem tekniske småting (ikke børnetøj), er det 50/50....
Anyway....Jeg vil nok mene, at Helle fra House Of Kids, kan komme med en nærmere præcisering...smid evt. en PB til hende..... Men jeg vil tro, at den er 1% hvis ikke mindre.
Vi har faktisk observeret en sjov ting: Efter vi fik Hummel i shoppen, er der flere mænd som handler. De ringer også gerne og beder om vejledning i størrelser osv. Så den er god nok Netop med Hummel tror jeg at mange mænd alligevel synes det ville være cool at deres lille purk render rundt i det - og så kan de samtidig overraske derhjemme med at de rent faktisk har købt noget.
Vi har mange kunder som ringer for at få vejledning til deres indkøb. Hovedsageligt er det kvinder, men ind i mellem er der altså også mænd, der ønsker hjælp til i sær hvilke størrelser de skal købe. Det er typisk indenfor overtøj og sko. Jeg tror måske også at mange single fædre også skal have barnets garderobe i orden hjemme hos ham.
Vi har dog ingen tal på det - et skud i tågen vil vel være 1% mænd og resten kvinder. Når det gælder Hummel er det nok fordelt med 5% mænd og 95% kvinder.