Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse inden opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjallerup
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påtænker seriøst opstart af konsulent virksomhed overfor mindre virksomheder og enkeltmandsvirksomheder, der enten kompetence- eller tidsmæssigt ikke formår at holde fokus på salgsdelen og fomidling overfor deres kunder, hvilke ydelser og/eller produkter de råder over.

Jeg ønsker at komme i dialog med potentielle kunder for, at lave research om der er behov for sådanne ydelser.

Primære geografiske område er Nordjylland og kundesegment er mindre virksomheder etc.

Findes der offentligt tilgængelige registre, hvor jeg kan skaffe kontaktinfo?

 

På forhånd mange tak for de kommende inputs.

mvh

Per

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt dit ud på universitetsbiblioteket. Der bør du have adgang til NNerhverv.dk, som kan bruges til at udtrække data fra CVR-registreret.

Men er det ikke bare et spørgsmål om at tage fat i nogle af de potentielle emner, og høre om de vil hjælpe en iværksætter med at afpudse hans ide? Jeg er helt sikker på at der er flere mindre virksomheder i Nordjylland end du kan nå at ringe til i år :)

Fra Hjallerup
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og mange tak for dit input.

Det er helt korrekt min plan at få finpudset ideen og høre om den enkeltes behov også stemmer overens med mine visioner om egen virksomheds potentiale. Men også få eventuelle nye ideer til fremtidig behovsdækning.

Jeg tjekker universitetsbiblioteket.

Der findes også det der hedder NNmarketing, hvor man kan få gratis adgang i en begrænset periode.

Jeg har ingen intentioner om at få kontakt til alle, men mere en guideline om potentialet og en relativ "sikker" ide om der er basis for min virksomhed.

 

mvh

Per

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Topp:
Der findes også det der hedder NNmarketing, hvor man kan få gratis adgang i en begrænset periode.

Dem kendte jeg ikke, men det ser ud til at være de samme. Så bare snup dem - så behøver du ikke bruge tid på transport.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)