Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site, nyt layout, nyt image! Nye annoncøre?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ditbrugtmarked:

Hej Mickey.

Tak for tilbudet, men prisen er ALT for høj i forhold til det forholdsvis lave antal sidevisninger.

Hvis du er frisk på en klik-pris i stedet for, kunne vi måske finde ud af noget.

Mvh.

www.bokseudstyr.dk

 

Hmmm...en ret tåbelig kommentar til en pris der MEGET tydeligt IKKE er dyr!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Selektiv.

Selektiv:

Hmmm...en ret tåbelig kommentar til en pris der MEGET tydeligt IKKE er dyr!

Der er vel ikke noget tåbeligt i at synes at 3.000,- + moms er dyrt for 500.000 sidevisninger!!!

Til sammenligning giver jeg ca. 550,- + moms for 500.000 sidevisninger på facebook, oven i købet til en kundegruppe som jeg selv kan sortere i som jeg har lyst til m.h.t. alder, køn, interesser m.v.

Men hvis du synes det andet tilbud er bedre, så sig dog ja til det Wink

Mvh.

www.bokseudstyr.dk

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Michael Boenstedt,

Det er vores største banner på sitet. 160x600 - lige til højre for selve indholds-siden, og som sagt så er det statisk. (Det skifter IKKE imellem andre.)

@ Dit Brugt Marked

Facebook er ikke sammenligneligt.

Desuden ser jeg også helst der undgås debat, om hvor vidt det er et godt tilbud eller ej. Tak.

 

... og TAK for roseriet Big Smile

 

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mickey,

Jeg er frisk på at prøve dit tilbud en måneds tid.

Har sendt dig en PM

 

Med venlig hilsen 

 

Michael Boenstedt

Yah! Auktioner på nettet


www.yah.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg annoncerer selv på Facebook, og ville aldrig tage imod dette tilbud, da det ikke er min målgruppe, men havde det været det, var jeg hoppet på straks. Da det ER et godt tilbud, og det er helt urimeligt at hævde at det er dyrt. Iøvrigt har jeg aldrig betalt moms på mine reklamer på facebook.

Du kan under ingen omstændigheder sammenling en lille annonce til højre il billedet på facebook, som tilmed er 1 ud af hele 3 små annoncer, med en stor banner, hvor man er eneannoncør.  Dertil kommer så endvidere en professionel lydoptagelse OG radioreklamerne som kører ret ofte.

Det er som at sammenligne en Mercedes med en Lada.

Amino har lige nu et tilbud, hvor man får 30.000 visninger for 7.500 kr. plus moms. Det mener du vel så også er vanvittigt dyrt, da det jo slet slet ikke kan sammenlignes med de priser du giver på facebook. Her vil du jo kunne få 30.000 visninger for omkring 50 kr...

Reklamer kan ikke sammenlignes på den meget firkantede måde du stiller tingene op på med en direkte sammenligning af 500.000 visninger på FB og 500.000 visninger på trådsstaterens site eller på Amino.

 Det kan godt være 550 kr. er mindre end henholdsvist 3.000  og 7.500 plus moms, men der er et hav af andre ting der skal tages i betragtning når man vurderer, om en reklame er billig eller ej. Det er der mange andre der har forstået, og det er vel også derfor der faktisk er massere af annoncører på Amino.

Det eneste du vurdere ud fra er antal visninger. Held og lykke med det

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Michael,

Jeg har svaret på din mail. :o)

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Selektiv:

Jeg annoncerer selv på Facebook, og ville aldrig tage imod dette tilbud, da det ikke er min målgruppe, men havde det været det, var jeg hoppet på straks. Da det ER et godt tilbud, og det er helt urimeligt at hævde at det er dyrt. Iøvrigt har jeg aldrig betalt moms på mine reklamer på facebook.

Du kan under ingen omstændigheder sammenling en lille annonce til højre il billedet på facebook, som tilmed er 1 ud af hele 3 små annoncer, med en stor banner, hvor man er eneannoncør.  Dertil kommer så endvidere en professionel lydoptagelse OG radioreklamerne som kører ret ofte.

Det er som at sammenligne en Mercedes med en Lada.

Amino har lige nu et tilbud, hvor man får 30.000 visninger for 7.500 kr. plus moms. Det mener du vel så også er vanvittigt dyrt, da det jo slet slet ikke kan sammenlignes med de priser du giver på facebook. Her vil du jo kunne få 30.000 visninger for omkring 50 kr...

Reklamer kan ikke sammenlignes på den meget firkantede måde du stiller tingene op på med en direkte sammenligning af 500.000 visninger på FB og 500.000 visninger på trådsstaterens site eller på Amino.

 Det kan godt være 550 kr. er mindre end henholdsvist 3.000  og 7.500 plus moms, men der er et hav af andre ting der skal tages i betragtning når man vurderer, om en reklame er billig eller ej. Det er der mange andre der har forstået, og det er vel også derfor der faktisk er massere af annoncører på Amino.

Det eneste du vurdere ud fra er antal visninger. Held og lykke med det

Tak for de fine ord og backup-en i vores tilbud! Smile

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael har nuppet tilbudet i én måned.

 

Nogle der kunne tænke sig, for næstkommende måned? Smile

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at vi også kan skrædder-sy et tilbud til netop dig.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud :o)

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pladsen er nu fri til jer andre, der måtte være interesseret!

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)