Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Mudderkastning" - debat

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

PJEDSTED:

Jeg synes det er lige så  vigtigt at vi kan advare hinanden og komme med kritiske indlæg hvor folk selv kan tage stilling til hvad de synes om sagen. Men det er selvfølgelig bare min ydmyge mening.

Jeg tror ikke det er så stort et problem som I gør det til. Det fremgår også alle andre sider hvor man kan advare hinanden uden at få sine kritiske indlæg slettet.  Jeg kan ikke forstå hvorfor det kun er her det er et problem.



Igen, hvor er det så man kan rende rundt og anklage folk for det ene og det andet?
Vi har haft sådan en kategori på Amino og tro mig, vi fik breve fra advokater i et væk.
Og jeg kender til flere sager hvor Amino medlemmer har måttet betale 25.000 kr. i erstatning, fordi de kaldte virksomheder for svindlere.

Var du klar over at det kan være prisen?

Dbh Martin

Hvordan fandt de frem til personen? I må vel ikke videregive oplysninger?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil S:
Hvordan fandt de frem til personen? I må vel ikke videregive oplysninger?


Det gjorde vi heller ikke, men folk tror at det er gratis at svine andre mennesker og virksomheder til, så de skjulte sig ikke.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fflow:

Jeg har nu læst hele denne tråd igennem efter jeg har fået slettet et indlæg fordi jeg fortæller hvordan jeg føler mig snydt.

Jeg kan sagtens forstå at Amino ikke gider at hænge på alt det brok fra advokater mm.

Men kunne man ikke lave en tråd til det i stil med trust pilot, hvor man så accepterede at man hang på evt. søgsmål når man postede noget der.

Jeg går ofte ind på Amino hvis jeg skal se om jeg kan stole på en lille virksomhed, og når den så kun fremstår posetivt her på siden og har lov at byde på opgaver ja så er det lidt et problem.



Nej det kan vi ikke, for vi vil altid være part i sagen, hvis vi offentliggører injurier.
Trustpliot bruger efter sigende store summer på advokater og de penge har vi ikke.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fflow:
jeg har fået slettet et indlæg fordi jeg fortæller hvordan jeg føler mig snydt.

Jeg går ofte ind på Amino hvis jeg skal se om jeg kan stole på en lille virksomhed, og når den så kun fremstår posetivt her på siden og har lov at byde på opgaver ja så er det lidt et problem.

Jeg er fuldstændig enig med Martin !  Amino er ikke det rigtige forum til at hænge hinanden ud i.

Der er forøvrigt en stor forskel på at FØLE sig snydt og så det at man rent faktisk ER BLEVET snydt, hvis det er sådan at man ER BLEVET snydt så findes der gode og helt lovlige metoder til at rette sådanne sager ud med, de hedder retsager hvor det bliver klarlagt hvem som er banditten og hvem som er den forurettede, det koster tid og penge, ja men sådan er det bare, det gør krav i forbindelse med injurier også.

Hvis det "bare" er sådan at man FØLER sig taget ved næsen så kan der jo være flere grunde til dette, f.eks. at man ikke helt havde styr på papirgangen, kontrakten, rykkerproceduren eller hvad katten ved jeg og det er jo i bund og grund ikke snyd men mere eller mindre selvforskyldt.

Surt men sandt.

MVH

Bo

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at vide det, er det mon ikke sådan, at på trustpilot er kun virksomheder der har meldt sig til (og måske tilmed betalt) for at være der.
HVIS det er sådn, mon så ikke man ved tilmelding godkender at der kan være kritik uden trust pilot kan forfølges.
Jeg støtter 100% op om politiken om at man ikke accepterer at virksomheder eller personer med navn hænges helt ukontrolerbart ud.

Hvis derimod nogen beder om feedback på en url eller en ide, så må der jo kritiseres.
Amino er et iværksætterforum, ikke en gabestok
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at vide det, er det mon ikke sådan, at på trustpilot er kun virksomheder der har meldt sig til (og måske tilmed betalt) for at være der.

Nej :) og som Martin nævner så bruger de nok en stor portion penge på advokter. Det er en kalkuleret risiko de tager, og det er beregnet i deres forretningsmodel. 
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt dette efterhånden er en gammel tråd, men der bliver spurgt efter eksempler på andre sites hvor man gerne må 'hænge folk ud' / 'komme med saglig kritik af et navngivet firma'.

Et sådan eksempel kan ses ved at gå ind på www.mobildebat.dk, hvor der meget ofte er negative anmeldelser af butikker og leverandører, hvilket giver forbrugeren større magt i et ellers broget tele-marked. Også de store teleselskaber får en tur. 

Jeg synes personligt det er dejligt at kunne læse om praktiske og gode erfaringer med forskellige firmaer, men hvis man ved at dårlige erfaringer konsekvent bliver sorteret væk, så mister de gode beretninger også lidt validitet. Men sådan har Amino valgt det skal være, og så må man disponere efter det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Martin.
Bo når jeg skriver føler så var det ironisk fordi jeg ikke ville skrive blev snydt da jeg jo så bare ville få mit indlæg slettet....
Jeg føler mig snydt og truet og ville derfor gerne dele min erfaring på siden her. Både så andre ikke kom ud for det samme men også fordi virksomheden er at findes på amino og byder ind på freelancer opgaver hvor de underbyder de andre for så at svindle...
Og tænkte jo der var mange som
Ville sætte pris på sådan en info...
Men kan sagtens se problemet med politikken. Måske amino skulle samarbejde med trustpilot så kunne alle profiler få et lille logo fra dem
Med ens vurdering fra deres side.
Fik du den Martin :)

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fflow:

Men kan sagtens se problemet med politikken. Måske amino skulle samarbejde med trustpilot så kunne alle profiler få et lille logo fra dem
Med ens vurdering fra deres side.
Fik du den Martin :)

Sådan fungere det desværre ikke :)

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jv45:

Fflow:

Men kan sagtens se problemet med politikken. Måske amino skulle samarbejde med trustpilot så kunne alle profiler få et lille logo fra dem
Med ens vurdering fra deres side.
Fik du den Martin :)

Sådan fungere det desværre ikke :)

Nårh, troede du mente noget andet.

Der er vidst nok allerede en anmeledeses funktion på Amino Freelance, hvor du kan vurdere den service man har fået. 

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)