Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyåbnet Webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Shifi's Hudpleje og Skønhedsklinik har nu fået en ganske enkel og simpel Webshop op at køre, hvor kunderne kan købe diverse produkter til hudpleje, neglepleje og makeup m.m. Det gode er at den er godt besøgt og bliver brugt af kunderne.

Som I kan se under Webshoppen, så har målet været at gøre den så enkel, hurtig og brugervenlig som overhovedet mulig. Indtil videre er der således heller ikke produktfotos med, men det kan eventuelt komme til senere hen.

Mit spørgsmål til jer er: Hvorledes opleves webshoppen, herunder at man slipper for at skulle betale med Dankort eller lignende kort?

Ser frem til at høre fra jer - og vær bare ærlige og direkte; det er den slags feedback vi kan bruge til noget Smile

Vh. Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har kigget på siden og jeg forstår godt ideen med at ville gøre det enkelt og nemt, men jeg kan ikke helt se fordelen ved det når det drejer sig om at sælge produkter som skal præsenteres godt. 

Bestillingssiden er for simpel efter min smag og minder mig om en billig brochure med prislister. Man skal kende produkterne i forvejen for at ville købe dem når I ingen billeder har. Og selv om man kender produkterne kan man godt komme i tvivl om hvilken vare man havde sidst, og her ville det være rart at kunne tjekke produktfotos.

Der bør også stå hvor mange ml. eller gram der er i produkterne

Jeg ved selvfølgelig ikke om det kun er planen at sælge til allerede eksisterende kunder, men når nu butikken er der, ville det være tåbeligt ikke at få det ekstra salg med man kan få.
Produkterne vil formodentligt sælge meget bedre hvis man har beskrivelsen af varemærket sammen med selve varerne, da det er irriterende tidsspilde at skulle gå ind og læse om produkter og så finde dem på en anden side så man kan købe dem. Om ikke andet så bare en kort beskrivelse sammen med varemærket over de individuelle prislister. Ellers tror jeg at I kun kan sælge til faste kunder.
Der findes så mange gode hjemmesider med farverige billeder og flotte beskrivelser som man så hellere vil købe hos. Så er man også sikker på at man ved hvad man bestiller.

Hvad er fordelen ved at man ikke kan betale med kort? Det er da meget lettere lige at smække nogle tal fra sit kort på ordren og så er det klaret. Jeg har selv bankoverførsel som en mulighed og der er rigtig mange som aldrig betaler. Alle de folk som køber impulskøb mister man ved bankoverførsel fordi de måske ikke længere er i shoppe-humør når de skal overføre pengene. Brug evt. Paypal hvis det er for at undgå afgifter og gebyrer til PBS. Jo flere muligheder I byder kunderne jo bedre.

Jeg forstår ikke hvorfor det kun er på forsiden man får menuen over produkterne. Hvis man klikker på en af behandlingerne forsvinder produktmenuen hvilket kan koste jer nogle salg. Folk har ingen tålmodighed på nettet og mister hurtigt interessen hvis de ikke kan finde det de skal bruge. Sørg altid for at man kan komme til at købe noget ved så få klik som muligt, uanset hvor på hjemmesiden man befinder sig.

Jeg håber at det kan bruges til noget og ikke var for deprimerende. Der er jo ingen der siger at I behøver at være enige med mine synspunkter ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten synes jeg ser god ud, dog mangler der overskrifter til dine søgeord h1 og h2 overskrifter, altså forskellige skrift størrelse i teksten .

Kontakt siden der dit CVR nummer derved kan man se det en virksomhed det virker mere troværdigt synes jeg

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Lennert Simonsen:
Shifi's Hudpleje og Skønhedsklinik har nu fået en ganske enkel og simpel Webshop

Til lykke Smile

Kim Lennert Simonsen:
Det gode er at den er godt besøgt og bliver brugt af kunderne.

Hvordan ved du at den er godt besøgt?

Jeg vil anbefale at få opsat Google analytics. Så får du nogle konkrete tal at måle på. Mit umiddelbare gæt er at du har en høj bouncerate og en lav konverteringsprocent

Keep it simple er helt sikkert en god ting, men det kan også blive for simpelt som Michelle påpeger.

Kim Lennert Simonsen:
Hvorledes opleves webshoppen, herunder at man slipper for at skulle betale med Dankort eller lignende kort?

Min personlige opfattelse = negativt. Jeg ville ikke turde at handle med en shop der kun acceptere forudbetaling ved bankoverførsel. Hvad er grunden til at I ikke modtager Dankort?

Kim Lennert Simonsen:
vær bare ærlige og direkte

Husk det blot er min mening. Men synes i skulle følge op på de gode kommentarer som både Michelle og Mikael er kommet med - samt at komme igang med Google analytics.

God vind med shoppen.

Mvh. Chris
Billige LED spots

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver skrevet så er det fint du vil holde den simpel men det kan også blive for simpelt, og i dagens danmark har de fleste rimeligt hurtige ADSL forbindelser så du behøver ikke være bange for at siden bliver langsom selv om du sætter produktbilleder på og laver varebeskrivelser. (med mindre du sætter 2 MB billeder på alle produkterne og forventer at browseren resizer dem.

Når jeg går ind på en side der sælger kosmetik forventer jeg lidt at komme ind på en side der har et lækkert design og rigelig information, og her syntes jeg ikke jeg får nogen af delene, som skrevet i tidligere indlæg så mangler der, som et absolut minimum, oplysninger om f.eks. størrelse.

Logoet er pixeleret det ville jeg nok lige få rentegnet og komprimeret "rigtigt" måske er det bare mig men jeg kan ikke se hvad det forestiller?

Tabellerne som indrammer produkterne kunne laves noget kønnere med lidt CSS og stadig være simple selv om der kom et lille billed og info om størrelse på.

Jeg mener som andre at du er helt forkeret på den når du ikke modtager som minimum Dankort i webshoppen. Det koster kunder. Du kan få en betalingsgateway til 150 kr/mdr og med de 1000 til PBS om året koster det dig altså lige under 250 kr om månenden det burde du nok kunne tjene hjem igen

På den positive side så er der gode beskrivelser på "kategorierne" det kompensere for de manglende varebeskrivelser.

Der findes flere gratis webshopsystemer som du/i kunne bruge til at bygge siden i og de fleste af dem er rimelig nemme at gå til og der findes desuden masser af hjæl til disse på nettet.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Mange tak for dine mange og gode ord og råd; de vil helt klart blive overvejet nøje.

Vh. Kim

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for input - og rigtig god idé med CVR-nr :-)

Vh. Kim

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chriss2010,

Tak Smile

Analytics er skam opsat, så vi har faktuelle tal på bordet og gennemførte bestillinger.

Den oprindelige grund til at undlade brug af Dankort var en antalgelse om at stadig mange er usikre på at bruge betalingskort på nettet (vurderet til vores målgruppe - måske den antagelse skal udfordres!)

Vh. Kim

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennith,

Tak for din tid, kommentarer og gode råd. Jeg tygger videre på dem :-)

Vh. Kim

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

siden ser flot ud, er meget enkel, ved ikke om du allerede har prøve men en let tonet bagrundsmotiv vil nok kunne gøre siden mindere monotom,
da sort og hvid hurtig kan blive tung,

bestillingssiden tror jeg du vil kunne gører mere bruger venlig ved at dele den lidt ind i grupper og lave en forside til "shoppen/prislisten"
er med på at iden er at lave en interactiv pris liste, er bare bange for at folk er blevet forvendt med andre shops, jeg syntes stadig at iden er værd at prøve af, men det kan være du skal overveje at lave det så man kan klikke ind under selve produktet og her så kan se produkt billede og evt lidt mere info, om ikke andet for SEO værdi alene er dette værd at overveje.

/jip 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)