Hej Aminoer, Shifi's Hudpleje og Skønhedsklinik har nu fået en ganske enkel og simpel Webshop op at køre, hvor kunderne kan købe diverse produkter til hudpleje, neglepleje og makeup m.m. Det gode er at den er godt besøgt og bliver brugt af kunderne. Som I kan se under Webshoppen, så har målet været at gøre den så enkel, hurtig og brugervenlig som overhovedet mulig. Indtil videre er der således heller ikke produktfotos med, men det kan eventuelt komme til senere hen. Mit spørgsmål til jer er: Hvorledes opleves webshoppen, herunder at man slipper for at skulle betale med Dankort eller lignende kort? Ser frem til at høre fra jer - og vær bare ærlige og direkte; det er den slags feedback vi kan bruge til noget Vh. Kim |
Hej Kim
Jeg har kigget på siden og jeg forstår godt ideen med at ville gøre det enkelt og nemt, men jeg kan ikke helt se fordelen ved det når det drejer sig om at sælge produkter som skal præsenteres godt.
Bestillingssiden er for simpel efter min smag og minder mig om en billig brochure med prislister. Man skal kende produkterne i forvejen for at ville købe dem når I ingen billeder har. Og selv om man kender produkterne kan man godt komme i tvivl om hvilken vare man havde sidst, og her ville det være rart at kunne tjekke produktfotos.
Der bør også stå hvor mange ml. eller gram der er i produkterne
Jeg ved selvfølgelig ikke om det kun er planen at sælge til allerede eksisterende kunder, men når nu butikken er der, ville det være tåbeligt ikke at få det ekstra salg med man kan få.
Produkterne vil formodentligt sælge meget bedre hvis man har beskrivelsen af varemærket sammen med selve varerne, da det er irriterende tidsspilde at skulle gå ind og læse om produkter og så finde dem på en anden side så man kan købe dem. Om ikke andet så bare en kort beskrivelse sammen med varemærket over de individuelle prislister. Ellers tror jeg at I kun kan sælge til faste kunder.
Der findes så mange gode hjemmesider med farverige billeder og flotte beskrivelser som man så hellere vil købe hos. Så er man også sikker på at man ved hvad man bestiller.
Hvad er fordelen ved at man ikke kan betale med kort? Det er da meget lettere lige at smække nogle tal fra sit kort på ordren og så er det klaret. Jeg har selv bankoverførsel som en mulighed og der er rigtig mange som aldrig betaler. Alle de folk som køber impulskøb mister man ved bankoverførsel fordi de måske ikke længere er i shoppe-humør når de skal overføre pengene. Brug evt. Paypal hvis det er for at undgå afgifter og gebyrer til PBS. Jo flere muligheder I byder kunderne jo bedre.
Jeg forstår ikke hvorfor det kun er på forsiden man får menuen over produkterne. Hvis man klikker på en af behandlingerne forsvinder produktmenuen hvilket kan koste jer nogle salg. Folk har ingen tålmodighed på nettet og mister hurtigt interessen hvis de ikke kan finde det de skal bruge. Sørg altid for at man kan komme til at købe noget ved så få klik som muligt, uanset hvor på hjemmesiden man befinder sig.
Jeg håber at det kan bruges til noget og ikke var for deprimerende. Der er jo ingen der siger at I behøver at være enige med mine synspunkter ;)