Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om ideen?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folkens... 

Jeg er i gang med at starte min egen virksomhed omkring investering. Jeg har tænkt mig at lave en hjemmeside med forskellige investeringsværktøjer. 

Et af værktøjerne er et program der kan finde den optimale fordeling af aktier, obligationer m.v. udfra ens risikoprofil, beregne skat af det forventede afkast, se hvordan formuen med stor sandsynlighed forventer at udvikle sig og finde den kombination af aktiver der giver den mindst mulige risiko. 

Jeg har også et par andre ideer, fx et program der kan finde de bedste aktier at investere i udfra nogle kriterier man selv opstiller og vil senere også lave et investerings academy med online lektioner i investering. 

Er dette noget i selv kunne finde på at bruge og mener i at ideen er holdbar? 

Alt godt - Winner

 

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winner

Nu er jeg ikke ekspert på området, men til gengæld har jeg længe overvejet at sætte mig ordentligt ind i alt det med aktier, obligationer osv., da man jo altid er interesseret i "nemme" penge. Jeg kan simpelthen bare ikke finde overskuddet til det og ville derfor synes det var super godt hvis du kunne lave et sådan program der kunne guide folk som mig. Men du skal selvfølgelig have lagt et meget stort stykke arbejde i at opbygge troværdighed for at man tør at stole på anbefalinger fra et program. Det er jo alt andet lige nemt nok at sætte sin bankrådgiver til at investere for sig, så dit produkt skal kunne tilbyde noget særligt.

Mht. online undervisning i investering kunne det sikkert godt blive et hit hvis du kan skabe stor opmærksomhed omkring det og kan skrive i et letforståeligt sprog for os "dummies". Der er mange guides online om emnet, men hvis du kan skille dig ud og gøre det nemt for os, så vil jeg da i hvert fald være interesseret.

Held og lykke hvis du går i gang med projektet :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder spændende.. Hvis man er en person der ikke har meget tiltro til at andre skal stå for ens formue eller man selv vil sidde og hygge med det, så tror helt klart at det har potentiale...

Nu ved jeg ikke om din hjemmeside skal være et sted hvor man bare kan købe disse værktøjer og så ikke andet, men synes da det ville være en god ide, hvis du også havde en blog - forum - artikler m.m. inde på hjemmesiden, for på den måde at have noget trafik og folk derfor vqr mere opmærksomhed på hvis du nu kom med noget nyt til dem..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er ganske udemærket. Men aktier er jo en svær størrelse at lave beregninger på. Hvilke faktorer du beregner på skal fremgå tydeligt og det er vigtigt, at du beskriver det mulige afkast som en usikker faktor og ikke giver garantier.

Ellers en super idé.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Jeg synes det lyder spændende.. Hvis man er en person der ikke har meget tiltro til at andre skal stå for ens formue eller man selv vil sidde og hygge med det, så tror helt klart at det har potentiale...

Hvis man er en person der ikke har meget tiltro til andre mennesker, tror jeg næppe at man har meget mere tiltro til et program der er programmeret af en eller anden random guy, så tror jeg bestemt hellere man vil gå i banken og få dem til at hjælpe,  der kan man da i det mindste sætte et ansigt på gutten der er på vej til at smide hele ens formue ud af vinduet Wink

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar. Det er virkelig brugbart! 

Glæder mig til at komme i gang med projektet nu. Vil fokusere på det her med troværdigheden som flere af jer nævner og på hjemmesiden lave en boks der viser hvordan en investering foretaget ud fra programmets anbefalinger har klaret sig indtil nu. 

Alt godt - winner 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon! Smile...

Held og lykke med projektet!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder som et spændende projekt.

Glæder mig til det kommer online.

God vind med det :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winner (godt navn Wink )

Det lyder som en rigtig go' idé.

Har du tænkt på et domænenavn? Jeg har muligvis et du kan bruge: www.opsparing.eu

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)