Jo din side er langsom, den tager nogle sekunder at loade første gang ( Jeg har 100/100 mbit internet)
Men det kan fixes. Du bør starte med at aktiverer komprimering via gzip og samtidig benytte noget cache på billeder og filer.
Derudover har du brugt html resize til dine reference billeder der vises på forsiden, dem bør du resize rigtigt. Sådan så der ikke loades et billed der er 894 x 767px når du kun skal vise et der er 140x120 px.
Alene overstående elementer bør gøre siden betydeligt hurtigere.
Også på min computer var siden lidt langsom til at uploade men største problem var at første gang gik alt i stå efter siden var kommet op og jeg kunne ikke trykke på noget i et stykke tid. Også under portfolio menuen kunne jeg ikke se alle eksempler.
Anden gang gik det hurtigere men nu virker siden på en måde ustabil, siderne "blinker". Jeg ved ikke om det er noget med min komputer der også har drillet på det sidste - jeg tjekker lige andre sider..
Jeg synes det er sådan hip som hap, mit indtryk er at den er "langsom". Jeg ligger meget vægt på hastigheden hos de sites jeg surfer på, hvis jeg kan nå at tænke fra jeg klikker på et link til at siden "flasher", så er den langsom i mit hoved.
Din side tager ~700ms for webserveren at generere, mens det tager ~2ms for min browser at hente den, så problemet kan enten ligge i at du ingen cache har (F.eks. W3 Total Cache) eller også er din host bare generelt langsom.