Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Amino App til iPhone ude!:-)

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Amino appen understøtter iPaden fuldt ud.

Cool! Det glæder jeg mig til. Min ligger der hjemme i skrivende stund, så må pænt vente til i aften med at få den smidt på iPad2'en.....

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Klasse! Det var ventet :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt... Det var ventet :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hos mig siger den Update Required når jeg prøver at installer den.

This app requires iOS 4.2

Hvordan gør jeg det?


Hej. Hvilken iPhone og version har du nu? Hvis du prøver at opdatere via iTunes kan du ikke lige fortælle hvordan det gik? Sidst jeg gjorde det blev min iPhone 10x langsomere og nogen af programmerne virkede ikke. Så jeg skulle bruge tid på at installere den gl version igen.
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders S:
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hos mig siger den Update Required når jeg prøver at installer den.

This app requires iOS 4.2

Hvordan gør jeg det?


Hej. Hvilken iPhone og version har du nu? Hvis du prøver at opdatere via iTunes kan du ikke lige fortælle hvordan det gik? Sidst jeg gjorde det blev min iPhone 10x langsomere og nogen af programmerne virkede ikke. Så jeg skulle bruge tid på at installere den gl version igen.


Jeg har en 3G med version 3.1.2 - jeg har aldrig installeret iTunes på min computer, har nemlig slet ikke sat mig ind i den del før, måske, nok en anelse dumt.

Efter din historie tør jeg næsten ikke at kaste mig ud i det. Det kan være jeg puster mig op til det senere, og så holder jeg dig underrettet om det her i tråden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan komme til toppen ved at klikke på pilen i højre hjørne :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Anders S:
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hos mig siger den Update Required når jeg prøver at installer den. 

This app requires iOS 4.2

Hvordan gør jeg det?



Hej. Hvilken iPhone og version har du nu? Hvis du prøver at opdatere via iTunes kan du ikke lige fortælle hvordan det gik? Sidst jeg gjorde det blev min iPhone 10x langsomere og nogen af programmerne virkede ikke. Så jeg skulle bruge tid på at installere den gl version igen.



Jeg har en 3G med version 3.1.2 - jeg har aldrig installeret iTunes på min computer, har nemlig slet ikke sat mig ind i den del før, måske, nok en anelse dumt. 

Efter din historie tør jeg næsten ikke at kaste mig ud i det. Det kan være jeg puster mig op til det senere, og så holder jeg dig underrettet om det her i tråden.

Jeg vil fraråde dig at gøre det. Har selv en 3G og efter jeg opdaterede til iOS 4. Har den ikke virket optimal, den er pisse langsom og har svært ved at køre apps som Facebook, dropbox og lignende.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Installerer... Den har jeg ventet længe på :-)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at der endelig kom en app, spurgte så sent som for er par dage siden ol den på Twitter og fik beskeden om et par uger er den der. Martin din lille gavtyv! ;)

Det jeg mangler er, at man kan lave favoritter, jeg bruger mest feedback sektionen her og ville være herligt hvis man kunne have den som favorit så man ikke skulle igennem hele listen!

......

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jakob Nissen:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Anders S:
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hos mig siger den Update Required når jeg prøver at installer den. 

This app requires iOS 4.2

Hvordan gør jeg det?





Hej. Hvilken iPhone og version har du nu? Hvis du prøver at opdatere via iTunes kan du ikke lige fortælle hvordan det gik? Sidst jeg gjorde det blev min iPhone 10x langsomere og nogen af programmerne virkede ikke. Så jeg skulle bruge tid på at installere den gl version igen.





Jeg har en 3G med version 3.1.2 - jeg har aldrig installeret iTunes på min computer, har nemlig slet ikke sat mig ind i den del før, måske, nok en anelse dumt. 

Efter din historie tør jeg næsten ikke at kaste mig ud i det. Det kan være jeg puster mig op til det senere, og så holder jeg dig underrettet om det her i tråden.





Jeg vil fraråde dig at gøre det. Har selv en 3G og efter jeg opdaterede til iOS 4. Har den ikke virket optimal, den er pisse langsom og har svært ved at køre apps som Facebook, dropbox og lignende.



Super mange tak for advarslen, så dropper jeg idéen med at opdatere til iOS 4.2 til min 3G - nå, men så må jeg fortsætte med at besøge Amino gennem browseren.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)