Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kosmetolog søger Grossist

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen !Big Smile

Sagen er den at jeg er ny opstartet kosmetolog. 

Min leverandør af cremer til min klinik. er rimelig sløv i det, så jeg søger en ny.

Lige nu bruger jeg Ole Henriksen, men er meget åben omkring brug andre cremer.

Grossisten må også meget gerne sælge maskiner til klinik brug.

Derudover søger jeg en bestemt produkt serie.

Jeg er uddannet i Needle/Derma Rollers, men kan simpelthen ikke finde en producent/grossist, der sælger Egf (Epidermal Growth Factor) produkter til klinik brug.

Og det ville være rigtig lækkert, hvis der også kan købes selve rolleren.

Så hvis der er en der kan hjælpe med en god grossist, til en lille kosmetolog som jeg, ville jeg blive rigtig glad

På forhånd tak !Big Smile

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken

Jeg arbejder hos engrosfirmaet www.danbeauty.dk som sælger hudpleje, kropspleje, negleprodukter, manicureprodukter, pedicureprodukter og fodplejeprodukter. 

danbeauty.dk fører det spanske hudplejemærke Ainhoa, som er en lukket serie - dvs serien sælges kun hos uddannede kosmetologer/hudterapeuter, og vil ikke være at findes i supermarkeder eller matas som med Ole Henriksen. 

Ainhoa er en meget bred hudplejeserie med 14 linier til forskellige hudtyper og problemer. Bl.a. findes BIO hudpleje og makeupserien som var verdens første professionelle serie der fik den meget skrappe økologicertificering ECOCERT. Du kan læse om de forskellige serier på www.danbeauty.dk under "brochurer". Vi arbejder desuden sammen med kosmetologskolen innowell, som afholder produktkurser i københavn hver 3. måned, så her kan du komme hvis du ønsker mere info