Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ecommerce vs Magento

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal om kort tid åbne en webshop, som allerede er bygget op i e-commerce, men får at vide fra sidelinjen at Magento (som jeg overhovedet ikke kender) er langt bedre.

Jeg har brug for nogle argumenter for og imod, og om det kan betale sig at flytte det hele fra ecommerce til magento?

Jeg skal udelukkende sælge online produkter, jeg skal oprette et sælger-kartotek, da vi er flere der skal sælge fra sitet, jeg skal bruge paypal som betalingssystem og siden skal være international.

Spørg, fortæl, shoot :-)

Tak, jeg håber I kan hjælpe mig med at spare noget tid og dobbeltarbejde

Mange hilsner


Anne

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen argumenter herfra, for har ikke noget at sammenligne med, men Magento virker bare for os i hvert fald.

Kan stærkt anbefales

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anne

I den virksomhed jeg er med i har vi en del websites, bl.a. også en i Magento som fungere rigtig godt. Men hvis det system du har virker som det skal, så vil jeg råde dig til at beholde det du har og så bruge tiden på at sælge vare og tjene penge, frem for at bruge tid på at flytte til noget der måske er lidt smartere og kan lidt mere. For hvis det ikke er nødvendigt for dig, så vil jeg vove at påstå at det er tidsspild.

Så mit råd er altid at holde "nice to have" op mod "need to have". Og husk salg af dine produkter er alitd meget vigtigere end nørderi om hvilke system som er bedst, hvis det du har virker og har alle de funktioner du har brug for, for at få solgt dine vare og tjene penge.

Med venlig hilsen

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Først og fremmest vil jeg indrømme, at jeg er farvet af at arbejde med Magento til daglig. Så det vil jeg altid anbefale. :-)

Når det er sagt skal du ikke skifte fordi du har hørt en tale godt om Magento. Fungerer din nuværende løsning for dig - og kan den klare de fremtidige tiltag du lige umiddelbart kan forestille dig. Så bliv ved den!

Har du derimod bekymringer for fremtiden er du meget velkommen til, at tage et kig på www.sohola.net/magento-shop/ og eftf. kontakte mig hvis der er noget du vil drøfte eller have hjælp til :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)