Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg dygtige App udviklere - evt. i udlandet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter dygtige og kompetente app udviklere. Primært til iOS og android.

Nogen af jer der har erfaring med dette og ved hvor man skal søge og ikke søge?

Her tænker jeg også på udland. Hvor i udlandet? Jeg ved, at man skal være på forkant, i forhold til kulturelle forskelle og alt hvad det indebærer. Kodeord: professionalisme.

På forhånd tak!

Katrine



Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

jeg har arbejdet med software udvikling og udviklere i mere end 15 år og nu i Ukraine i de seneste 3 år. I den tid har jeg gennemført massere af app projekter for store og kendte danske / internationale virksomheder.

Min erfaring er at de største udfordringer ved at udvikle på tværs af lande grænser typisk opstår når man skal forklare/specificere hvad man ønsker og forventningsaftemning i det hele taget.

du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil høre mere om Ukraine og de forskellige muligheder her, jeg mener personligt at Ukraine er en super kombination af pris og kvalitet.


 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Jeg har før hørt om "ide folk" der har fået rigtig god og kvalificeret hjælp igennem sider som www.freelancer.com

Hold dog tungen lige i munden, og husk at baggrundstjekke dem måske vil arbejde sammen med, så vinder du i den lange ende.

På den anden side vil jeg også nævne at vi i Danmark har virkelig mange gode og kompetente app udviklere, måske du skulle prøve at ringe/skrive lidt rund og lade dig inspirere til en Dansk samarbejdspartner?

Med venlig hilsen

Julian Christmas

Trendlining Denmark

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Carsten! 

Ukraine.... Det var sidste jeg havde troet. Jeg var så sikker på Asien (Thailand, Indien)

Det giver jo bare en ny mulighedSmile

Jeg vender tilbage, hvis flere spørgsmål melder sig.

Igen. Tusind tak for hjælpen!

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine.

Hvis du vælger at bruge en leverandør fra Ukraine, har jeg god kontakt til en der kender landet og taler sproget flydende.

Giv lyd hvis det er relevant.

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine, det var så lidt!

faktisk er Ukraine en erfaren 'outsourcing' destination for mange danske og vest europæiske virksomheder (mange af dem du kender)

jeg bor i Kiev i Ukraine, hvor EM finalen spilles - så du/i kender allerede en fra Ukraine og jeg kender MANGE udviklere her ;) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sider som Elance og Freelancer er der hvor størstedelen bliver fundet. Østeuropa er begyndt at komme rigtig godt med og flere venner har brugt firmaer fra Ukraine til Facebook apps.

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarSmile

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Fra  xspance Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Jeg ved ikke om du stadig leder efter udviklere til iPhone og Android for så kan du få et overblik på appfolio.dk.

Her er alle udviklere samt deres kontaktoplysninger samlet på en overskuelig måde.

Ps. jeg har været med til at lave appfolio.dk og håber det kommer folk, der leder efter udviklere til gavn. :-)

Hilsen

   Nicholas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)