Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilskud og microlån fra eu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle kloge hoveder her på siden.

da jeg er godt i gang med at få min egen lille butik op at køre har jeg fået mange gode råd og mange knap så gode med på vejen, men nogle af dem jeg har valgt at undersøge er at man som nystartet virksomhed kan få en lille bid af eu kagen i form af et tilskud de har i en pulje som efter sigende lige skulle være nulstillet igen så man kan søge om et eu tilskud til sit firma.

nogle der kender til denne ordning og hvor man kan finde noget info omkring det, har søgt længe på eu sider men der er godt nok mange og er ærligt talt blevet mere forvirret end klogere.

en anden ting, jeg er faldet over i min søgen er det som eu kalder progress microfinance
 som skulle være et microlån på op til 25.000 euro med en eu garanti.

nogle der ved noget om denne type lån og om de er svære at få og hvor man evt får hjælp til at søge dem?

her er et link til noget af det jeg har fundet omkring det http://www.eif.org/what_we_do/microfinance/microcredit_guarantees/index.htm

håber der er en her da ved meget mere omkring dette end jeg gør som kan hjælpe..

Svend..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på dette link

Det er en liste over der lande hvor der er mulighed for at søge det omtalte EU microlån. Du skal altså ønske at starte en virksomhed i en af disse lande for overhovedet at kunne søge det, og der er også en del krav til dig som person og dine forhold. Alternativt kan du lave et privatlån og bruge disse penge til opstart af dit firma.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)