Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster min applikation? (har 2 eksempler)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Fleafinder Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen,

Jeg ønsker at udvikle en applikation. Ved det er svært at prisfastsætte den, men er det muligt nogle kan hjælpe med at give et overslag ?

Applikationen skal kunne finde butikker. Neden for er der 2 muligheder jeg ønsker vurderet:

a)

- En hjemmeside med en simple oprettelses formular, hvor butikker kan oprette sig og information omkring app.
- I applikationen skal der være en søgefunktion, hvor man kan søge efter de forskellige butikker. Her skal man kunne segmentere de forskellige (op til 10 segmenterings muligheder)
- Hvis man har butik, skal det være muligt, at kunne oprette sig på applikationen

b)

- En hjemmeside med en simpel oprettelses formular, hvor butikker kan oprette sig.
- I app'en skal der være en søgefunktion, hvor man kan søge efter de forskellige butikker. Her skal man kunne segmentere de forskellige (op til 10 segmenterings muligheder)
- Det skal være muligt, at kunne oprette sig på applikationen, hvis man har en butik

+
- En GPS funktion, der kan vise, hvor de nærmeste butikker ligger henne - man kan trykke på "kort " i app.
- En funktion, der giver push up meddelelser, når man er tæt på en butik

---

Er der venligst nogen som kan give et overslag på henholdsvis a og b ? På forhånd tusind tak!
Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et skud fra hoften vil være 40-50.000...
Men der er stadig en del spørgsmål der melder sig.

Skal alle kunne oprette en butik? I så fald, hvordan undgår man misbrug?
Skal butikken kunne redigere i sine oplysninger?
Skal app'en både være til iphone og android?

Som du selv skriver, er det svært at fastsætte en pris, uden flere detaljer. Så det kan nemt være det kan laves billigere og modsat kan det også hurtigt blive dyre...

Du skal være velkommen til at smide en pm, hvis vi skal gå mere i detaljer. 

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Har også lidt interesse i en vurdering af applikationer (svært markedet at få vurderet), så byder lige ind med et par spørgsmål.

Når du laver denne vurdering er det så med udgangspunkt i a) eller b) ?

Og hvor meget forøges prisen ca. hvis alle dine spørgsmål skal medregnes i henholdsvis a) og b) ?

Hilsner

Frederik

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig svært at give en vurdering, fordi der er mange ting der skal spille sammen.

Ofte er det ikke selve app'en der koster at få lavet. Det er systemet bag (Database, CMS system, API til app, evt. hjemmeside)

Man kan evt. dele det op og så kontakte personer der har speciale i de enkelte ting.

Systemet bag: Hjemmeside/Database/API (ofte en php programmør)
App: Android/iPhone/windows

Hvis systemet bag var lavet og klar med API, så app'en kan tilgå databasen. Vil jeg kunne lave løsning a for ca. 8000,- og løsning b for 10.000,- KUN TIL IPHONE.
(Pt. udvikler jeg kun til iPhone, derfor har jeg ikke lavet noget pris på android)
Men du vil sikkert kunne få lavet både til Android og iPhone for lidt under det dobbelte.

Da jeg kun kan kode php til mine egne husbehov, kan jeg ikke give en mere præcis pris på, hvad systemet bag vil koste at få lavet.


Som sagt, skal I være velkommen til at skrive en pm, med en mere detaljeret beskrivelse. Så skal jeg nok hjælpe jer videre.

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)