Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt vektor billede? = 0 kr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Da vi gerne vil sætte fokus på vores nye billige vareparti salg vil vi gerne yde en service til Amino folket.

Har du et banner, logo, et grafisk tegnet billede eller andet i et hvilket som helst billedformat, vil vi gerne skabe det i vektor format til dig gratis. Hvis du ikke ved hvad et vektor billede er, kan du se forskellen på et billede her. Men kort og godt betyder det, at du vil kunne forstørre billedet det du vil, uden at det mister kvalitet eller bliver grumset.

Vi kan ligeledes fritlægge (fjerne baggrunden) på dit nye vektor billede. (Dette kræver dog et nyt link på et af dine andre websteder).

Du kan vælge mellem følgende vektorformat filtyper: .ai .pdf .dxf .emf .eps .svg

Det eneste vi ønsker til gengæld er at du bruger et af de 2 nedenstående DOFOLLOW links på dit website. Det behøver ikke være på dit hovedsite, men en placering hvor du mener det er fair for et vektorbillede.


<a href="http://www.cbraogko.dk/" target="_blank" rel="dofollow">gimmick</a>

<a href="http://www.cbraogko.dk/information/varepartier-15/" target="_blank" rel="dofollow">Vareparti salg</a>

Hvis du er lidt teknisk anlagt, må du meget gerne bytte linket ud med et af vores spændende produkter så du kan målrette dit indhold.



Hvordan kommer jeg igang tænker du måske?:


1. Kopier vores link til dit websted.
2. Send en mail med dit billede til tilbud@CBRAogKO.dk - Dit ønskede vektor format, og et link til din side der viser vores link.
3. Vent et par dage (Vi laver alle vektor billeder efter først til mølle princippet)
4. Modtag dit vektor billede.
5. Skriv en kommentar til dit nye vektor billede i denne tråd.


Vi håber du vil lade linket være aktivt på din side, lige så længe som du ønsker at benytte dit vektor billede.

Du kan få lavet op til flere vektor billeder, vi ønsker dog et nyt link på hvert websted per billede.

Vi forbeholder os retten til at takke nej, hvis vi ikke mener at vi kan levere et fornuftigt vektor billede ud fra din fil.

Hav en god dag.

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey cbraogko.dk,

Jeg tænkte at jeg lige ville kigge lidt på din hjemmeside for at se hvem i var for nogen... :) bare lige i et minut eller to...

- Her 7-8 minutter senere er jeg stadig ikke færdig med siden! :D I har så mange fjollede/sjove produkter, at det er helt sindsygt!!! :D elastik-skyder, lappegrej til dæk, usb-køleskab, 100 dollars-toilet-papir og penis-vandpistol? haha :D Det er sgu for fedt...! I har valgt den lidt fjollede stil, og holdt det hele vejen igennem..!! :) Hillary Clinton nødeknækker? :D

Skriv en mikro artikel på 100-200 ord, så smider jeg det ind på en af mine sider med et do-follow link ind til jeres hjemmeside! :) Tænker at vi lige så godt kan gøre det ordenligt, nu hvor vi er igang jo?

Hvis du så tager mit logo, fra www.ecig-ogline.dk og laver det om til .eps - Så vil jeg også være über glad for det? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:
Skriv en mikro artikel på 100-200 ord, så smider jeg det ind på en af mine sider med et do-follow link ind til jeres hjemmeside! :) Tænker at vi lige så godt kan gøre det ordenligt, nu hvor vi er igang jo?

Hej Mehmet.

Tak for din respons. Det vil vi meget gerne. Jeg kontakter dig når vektorfilen og teksten er skrevet. Hav en god dag.

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet.

Jeg har sendt en mail til dig med vektor filen i.

Tilbuddet gælder stadig for alle Aminoer, og det vil det blive ved med at gøre indtil anden info gives i denne tråd.

Jeg håber at dette tilbud også vil gavne andre der mangler en vektorfil.

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj,



Tak for eps :) jeg smider dine par hundrede ord op på et af domænerne i aften, med en god ankertekst...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu arbejdet os helt i bund med vores vektorfil bestillinger, og derfor er ventetiden kort på et nyt vektor billede af dit logo.

Mangler du at kunne forstørre dit logo eller banner uden billedet bliver grumset / grynet? Læs øverste indlæg og modtag et nyt logo hurtigt :)

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)