Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En rigtig mand bør eje et slips i følge danske kvinder - Ejer du et slips?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Martin Dyrhøj:
Nu skriver jeg jo heller ikke ALLE danske kvinder, men bare danske kvinder. Naturligvis burde man udspørge flere hvis man skulle have et mere retvisende svar.

Det er rigtig nok, men overskriften lyder lidt sådan ;).

Men du kan jo lave en lidt mere omfattende undersøgelse og så smide det ud til nogen aviser. :P Har læst et eller andet sted, at aviser er rigtig glade for sådan nogen undersøgelser og facts osv. :)

Tak for tippet.

Fortsat god dag :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

52% vs 48% og så 100 spurgte, statistisk set er det vel ikke specielt overbevisende :) Morsomt, men ikke overbevisende.

Anyways, stiger mandligheden propertionelt med antallet af slips man har, så er jeg noget af det mest mandlige der findes - samlingen af slips er omkring 100. Købt mange steder i verden, tager altid et slips med hjem fra en rejse, hvis jeg kan finde et, der er elegant.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

52% vs 48% og så 100 spurgte, statistisk set er det vel ikke specielt overbevisende :) Morsomt, men ikke overbevisende.

Anyways, stiger mandligheden propertionelt med antallet af slips man har, så er jeg noget af det mest mandlige der findes - samlingen af slips er omkring 100. Købt mange steder i verden, tager altid et slips med hjem fra en rejse, hvis jeg kan finde et, der er elegant.

Så kan man hvert fald sige at du er en rigtig mand - Stort tillykke med det! ;-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som bankmand i mere end 20 år, har jeg gået med de slips jeg skulle :)

Specielt i USA var de ekstremt gammeldags omkring påklædning, så slips, sorte sokker, jakkesæt osv. om så det var 40 grader.

Idag bliver det kun til større festlige lejligheder, ellers passer jeans og en t-shirt mig bedst - ja allerhelst shorts og bar mave :) bare sjældent vejret er til det herhjemme haha.

Men det er nu alligevel utroligt at man generelt fortsat oplever bedre behandling/større respekt når man er velklædt - det synes jeg ihvertfald fortsat jeg oplever i butikker mv.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Som bankmand i mere end 20 år, har jeg gået med de slips jeg skulle :)

Specielt i USA var de ekstremt gammeldags omkring påklædning, så slips, sorte sokker, jakkesæt osv. om så det var 40 grader.

Idag bliver det kun til større festlige lejligheder, ellers passer jeans og en t-shirt mig bedst - ja allerhelst shorts og bar mave :) bare sjældent vejret er til det herhjemme haha.

Men det er nu alligevel utroligt at man generelt fortsat oplever bedre behandling/større respekt når man er velklædt - det synes jeg ihvertfald fortsat jeg oplever i butikker mv.

Spændende input.

Var der en form for dresscode i den bank som krævede, at du skulle bære slips, eller gjorde du det af egen fri vilje? :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin @ Var der en form for dresscode i den bank som krævede, at du skulle bære slips, eller gjorde du det af egen fri vilje? :-)

Det var absolut dresscode :)

En sommer havde jeg taget en kortærmet hvid skjorte på, da det var 40 grader - så bad chefen mig om at beholde jakken på hele dagen hahaha..

 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Martin @ Var der en form for dresscode i den bank som krævede, at du skulle bære slips, eller gjorde du det af egen fri vilje? :-)

Det var absolut dresscode :)

En sommer havde jeg taget en kortærmet hvid skjorte på, da det var 40 grader - så bad chefen mig om at beholde jakken på hele dagen hahaha..

Griner. Så må man godt nok sige, at der er stor fokus på påklædningen og at man ser respektabel ud.

Fortsat god aften :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Jeg ejer ikke et slips. Så er jeg vist ikke en rigtig mand. Men hvis jeg nu spurgte 100 andre, kunne resultatet være anderledes ;).

Det her er bare min personlige mening, intet hetz eller noget som helst, men jeg mener ikke man kan skrive "Danskerne syntes" (som samtlige aviser gør), medmindre de faktisk har spurgt alle Danskerne (eller bare nogen over en vis alder), for 100, 200, 4000 etc er totalt misvisende når man tænker over, at vi altså snart er (hvis ikke allerede) 6.000.000 mennesker i Danmark.

Men mon ikke jeg kommer til at eje et slips, når jeg engang skal giftes? :P

Man kan faktisk med et relativt lille udsnit sige en del om hele befolkningen. Med 4000 respondenter kan man sige meget, hvis de er nøje udvalgt. Dog tvivler jeg lidt på, at der er tænkt meget over udvælgelsen af personerne i denne undersøgelse.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har altid mit pænest slips på - også når jeg er nøgen.

Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vel en 5-10 slip, alle sammen nogle røvdyre mærker, som jeg den dag idag ik fatter, at jeg har købt...

Og de har ik været brugt de sidste 7-8 år, så de ligger bare og samler støv...

100 kvinder til en statistik, det giver næppe et brugtbart resultat. Hvordan var alders fordelingen?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)