Har du fået aftenkaffen galt i halsen? Normalt læser jeg med glæde med på dine indlæg, da det du skriver har substans og, så vidt jeg husker, plejer du at svare andre herinde pænt. Men hvis der blot gemmer sig endnu en mavesur og bitter mand bag skærmen, der ikke kender forskel på hvad man kan tillade sig at skrive til nogen man ikke kender, må jeg indrømme at jeg allerede der mister en del for denne person.
Ville du være lige så kæphøj hvis du stod over for mig?
Jeg svarede ikke på dit indlæg, men på en andens. Når jeg læser hans indlæg igennem, føler jeg at det meste af det er en omgang vrøvl. Kort sagt; de bedste i branchen er kendetegnet ved at yde de bedste løsninger - hver gang. Det var den eneste kommentar, jeg følte jeg ville bidrage med.
Jeg brugte kr. 3000+moms til et bureau om måneden gennem 2 år. Dem opsagde jeg for 1 års tid siden, da jeg fandt ud af at de brugte kr. 1200 på adwords, og stort set ikke vedligeholdt den særlig meget.
Nu bruger jeg selv de kr. 3000 på adwords, og har fordoblet mine konverteringer. (Fik dog et andet bureau til at sætte en ny kampagne op, til at starte med)
Kan i se pointen :-)
Jeg mangler dog stadig en del viden om vedligeholdelse af adwordskampagnen, og håber da jeg snart får tid til at deltage i et ordenligt kursus :-)
Jeg mangler dog stadig en del viden om vedligeholdelse af adwordskampagnen, og håber da jeg snart får tid til at deltage i et ordenligt kursus :-)
Du kunne overveje at smide nogle penge efter en af de AdWords-folk du finder herinde. Der virker til at være flere habile folk. Kim eller Jonas eksempelvis (hvis de tilbyder den type af coaching, naturligvis).
På nogle timer kunne du få en række gode råd, som kunne hjælpe dig meget langt hen af vejen.
Du kunne overveje at smide nogle penge efter en af de AdWords-folk du finder herinde. Der virker til at være flere habile folk. Kim eller Jonas eksempelvis (hvis de tilbyder den type af coaching, naturligvis).
På nogle timer kunne du få en række gode råd, som kunne hjælpe dig meget langt hen af vejen.
Jeg kan ikke være mere enig Jonas. Jeg har også været i hænderne på et firma der vist også var mere navn end gavn. DET har heldigvis ændret sig - nu er jeg i gode hænder;)