Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af import fra Kina

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg jævnligt bliver kontaktet af venlige individer, der ønsker at starte import og/eller produktion fra Kina, har jeg valgt at skrive en e-bog til alle jer derude, der gerne vil i gang.

Bogen "Gør det selv importør" lærer dig alt, hvad du behøver at vide for at komme godt i gang, hvad enten du vil importere hair-extensions, Iphone covers, smykker, værktøj, producere din egen plejeserie eller hvad du nu kan finde på.

Emner der berøres i bogen er:

- Start af virksomhed og alt der hører til.

- Told og moms.

- Handel med Kina generelt.

- Hvordan du finder leverandører (Både i Kina og hjemme fra stuen).

- Fragt.

- Betaling.

- Hvordan du sikrer at du ikke bliver snydt.

- Guide til handel på trade sites

Og en masse andre gode ting samt tips og tricks.

Formålet med bogen er at lære læseren, der ikke har erfaring med import og produktion, om hvordan processen foregår, så læseren kan starte sin egen produktion/import, så snart bogen er gennemlæst. 

Har du allerede en hel del erfaring med import og produktion, så fortsæt med at importere varer og lad være med at købe bogen. Den vil sandsynligvis ikke lære dig noget.

Har du derimod ingen, eller kun ringe, erfaring, vil bogen være et værdifuldt redskab, der kan spare dig for mange tusinde kroner i tabte investeringer og arbejdstid.

Jeg har selv lært det hele på den "hårde" måde :)

Bogen koster 349 kr. inkl. moms og kan købes på http://meeguide.dk/shop (Bogen kan downloades straks efter betaling).

(Er du på nogen måde utryk ved at lægge betaling gennem Paypal, kan køb også foregå som forudbetaling, så sender jeg bogen så snart overførsel er sket. Skriv i såfald til mig på km@meeguide.dk).

Med venlig hilsen

Kenneth Mundt

www.kennethmundt.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)