Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er svært at se en interessentanalyse når man er blind…

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  TrustBuild ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Hvem skal tages med i en interessentanalyse for en nystartet online håndværkerportal?

I november sidste år lancerede TrustBuild.dk, en portal med formål at øge gennemsigtighed i håndværkermarkedet samt gøre det meget nemt for privatbrugere at finde håndværkere de kan have tillid til, ud fra andre brugeres feedback. Det hele gennem en platform som understøtter både kommunikation, påmindelser, tilbud, beskeder osv. 100 % automatisk.

Efter vi gik online 1. november lancerede vi også en ret omfattende Google Adwords-kampagne (fokuseret på Københavns-området), og vi fik ca. 50 besøg om dagen, 5 – 8 nye opgaver om måneden samt en række nye håndværkere der tilmeldte sig portalen. Alt i alt en ok start, som viser at markedet er der og at sitet fungerer.

Nu skal vi videre ud til masserne af privatbrugere og håndværkere. Udover pressemeddelelser og Adwords har vi tænkt om der var interessenter, som vi kunne samarbejde med/sparre med/skal være opmærksomme på. Som fx Danskbyggeri og Håndværksrådet.

Efter at have arbejdet med projektet i mere end et år, må vi nok i den forbindelse indse, at et udefrakommende perspektiv kunne være tiltrængt, og vi håber derfor at der evt. er nogen af de aktive aminoer, som kunne have et input til hvem vi bør være opmærksomme på, når vi kortlægger vores interessenter? 

På forhånd tak.

Mvh.

Nicolas, Michael, Morten og Jens Chr. - Dit Trustbuild-team


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)