Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grafiker til muligt samarbejde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fået et tilbud om at franchise en custom t-shirt shop på nettet.

Og jeg søger derfor en grafiker der kunne være interesseret i at deltage i et partnerskab, hvor du vil stå for det grafiske udtryk.

Der er allerede en bunke ideer til forskellige tryk, men jeg mangler sagt en partner med sans for det grafiske udtryk, der kan få disse ideer ned på papir/skærm.

Det skal opfattes som en lille sidebeskæftigelse og ikke som en fuldtidsbeskæftigelse.

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ticho

Hvor meget er der tale om, og har du noget materiale der kan ses nu? 

Jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe, og har en del flair for det grafiske, men jeg vil da gerne lige høre lidt mere om det. 

Du kan kigge på et lille udkast af nogle ting jeg har lavet her, www.nkdesigns.dk det er dog mest web relaterede ting jeg har til at ligge der. 

Du kan da lige skrive en besked eller mail til mig, vil gerne høre lidt nærmere om det. nnk@nkdesings.dk

Fra Vils
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Fra  NKDesigns Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan jeg så se at det var den forkerte Amino bruger jeg skrev fra, det er mig her :) Nicolai Nyby Kibsgaard - NKDesigns.dk

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis opslaget stadig er aktuelt, kunne jeg godt være interesseret I at arbejde sammen med dig på dette.

Jeg laver en del grafisk arbejde og er ansat som IT-Supporter & Grafiker i et shipping Firma.

Jeg er studerende på DTU som Proces & Innovations ingeniør, hvilket betyder at jeg beskæftiger mig meget med Produktudvikling, Entrepreneurship og virksomhedsopstart. Disse ting kunne måske godt være nyttige i forbindelse med det du beskriver.

Du kan tjekke noget af mit arbejde ud på min hjemmeside www.jonasbager.com

Hvis det har fanget din interesse, ser jeg frem til at høre fra dig.

Mvh

Jonas Bager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)