Det sidste du siger er jeg helt enig i. Man er desværre nød til at arbejde mere for at lave undervisning i bedre kvalitet. Det bliver et problem, hvis skolelederne vælger løsningen med 37 timer om ugen på sin pind. Så vil der, desværre, være mange lærere der bare vil sige: ok så laver jeg intet når jeg kommer hjem. |
Olina:Fordi ham zeigler der er forhandler nu, er jo fuldstændig idiot at hører på, han er ikke andet end en politiker, siger ikke bondo er skarp, men syntes det er fint de kæmper for deres sag, selvfølgelig skal de ikke bare bukker under.
Når man på forhånd har lavet annoncer og reklamer om lockout så virker man ikke særlig samarbejdsvillig.
Og nej skal ikke forklarer eller forsvarer noget over for dig.
Og lundsby, verden er ikke sort og hvid og der er forskel på arbejde, stop alt det kontrol shit hvorfor behøves det være bedre at der er en der bestemmer alt,mnår det ikke er den person der ved det bedst.
Det er ikke en privat virksomhed, det er en skole med en leder der skal sørge for det hænger sammen og pengene strækker, lad dog dem der har forstand på undervisning kører den.
Kære Olina,
Jeg har da ikke bedt dig om at forsvare dig overfor mig, men skrevet at det kunne være interessant at høre dine argumenter bag dine postulater, da du kritiserer en part i et offentligt forum uden at argumentere for dine postulater og synspunkter, hvilket er meget normalt at gøre, når man slynger sådanne ud i en debat. Du må forvente at andre er uenige med dig, hvilket er godt ellers ville disse debatter godt nok være triste at læse :-)
Vi to er ikke politisk enige - fred med det - og godt for det, for det er jo dynamikken mellem folks forskelligheder (Blå og rød) som holder landet og udviklingen i gang.
Jeg forstår simpelthen ikke dit indlæg, eller hvor du vil hen med det. I dine ører er Zieger en "idiot" at høre på, i mine er han KL. repræsentant for deres bestyrelse og har dermed fået mandat til at lede deres forhandlinger.
Zieger er uddannet civilingeniør, politiker, medlem af C og borgmester - er politiker da ikke alm. mennesker?.
Sluttelig vil jeg mene, at du bør tjekke fakta, inden du prøver at argumentere for dine synspunkter ellers ender det atter med, at der kommer tomme og uargumenterede postulater frem en gang til.
Hav en forrygende søndag ;-)