Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring til festival

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger et lidt specielt lagerstyringssystem der ikke nødvendigvis behøves at være så avanceret. Det er til et mindre lager, med omkring 200 forskellige varer, så ikke det helt vilde.

Det jeg søger er et program der kan følgende:
- Holde styr på hvad der er opbevaret på lageret og dets værdi
- Se hvad hele lagerbeholdning har af værdi
- Holde styr på ind- og udgående varer - hvem henter/afleverer dem og hvad er værdien af det ind/udgående.
- Holde styr på alt udstyr der er udlånt også kommer tilbage - hvornår leveres det tilbage, hvor befinder det sig og hvem har lånt det. 
- Måske mulighed for at udskrive en kvittering som skal underskrives af afhenter til regnskabet.
- Helst være cloudbaseret, men det er ikke et krav.

Programmet er til internt brug på en københavnsk festival, og der er derfor ikke brug for faktura-funktion eller andet. Udelukkende styring af lageret.

Jeg har forsøgt at undersøge mulighederne på nettet, men enten er det alt for simple programmer eller også er det alt for avanceret. Jeg søger lidt en mellemløsning som jeg håber en af jer sidder med derude :)!

På forhånd tak.
Nicklas 

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Ved det er et lidt ældre indlæg -men tror faktisk at http://partkeepr.org/ kan hjælpe jer godt på vej! 

I kan selv finde en som kan kode videre og tilpasse de sidste 5 % til Jer! 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er også det mulighed at opbygge det enkle system, som i har brug for. Hvis i råder over Microsoft Office - så kan det lade sig gøre - dog ikke cloudbaseret.

Mvh
Peter Braagaard

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)