Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook, hvad skal jeg installere?

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke fortælle lidt mere om den der manager.io? Er den god at bruge som erstatning for fx. e-conomic eller billys billing?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne egentlig også godt tænke mig at høre lidt mere om manager.io, og om det kan erstatte f.eks. Billys Billing eller e-conomic :)?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Manager.io 100% til alt mit regnskab.

Jeg syntes det er simpelt at bruge, ikke alt for mange features hvilket jeg syntes gør det let og simpelt.

Og det er konstant under udvikling - man kan skrive til udvikleren direkte fra programmet (det sender egentligt bare en mail) - og som regl svare han inden for meget få timer.

Han elsker feedback på programmet, og kan hurtigt lave features, eller give tips til hvordan man gør de forskellige ting.

Jeg har lige efterspurgt muligheden for angive land for hver kunde, grundet af måden man opgiver moms i holland på

NL Salg (Alle salg med moms)
EU Salg (Alle salg i EU uden moms)
non-EU salg (Alle salg uden for EU)

Jeg har endnu ikke hørt fra ham, men sidst jeg spurgte om en feature, gik der små 2 uger - så var den i hus.

Så jeg vil sige, prøv det - det er gratis, og bliver opdateret ofte, med nemmere workflow etc - jeg nyder ihvertfald at bruge det.

Programmet indenholder følgende funktioner:

Salg/Køb faktura, cashbook (Bare en accounting over hvad der er brugt og indtjent), Kontakt bog, Journaler, alle de konti man vil oprette, de forskellige moms koder, account reconciliation, - og rapporter som Balance, Ledger sumary, Profit/loss statemen, Tax Summary (denne er baseret per år, men man kan oprette en per kvartal også), og en trial balance.

Af et gratis program, så syntes jeg det er ret godt gået ihvertfald.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)